1 קערת שיבולת שועל: 7 יתרונות מדהימים
התחילו לקרוא למטה

1 קערת שיבולת שועל: 7 יתרונות מדהימים

קערת שיבולת שועל היא אחת מהדרכים המושלמות לפתוח את היום, מאחר והיא נותנת יתרונות בריאותיים אדירים. בנוסף, היא מספקת לנו אנרגיה יציבה במשך כל היום.

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
המשיכו לקרוא למטה

בשנים האחרונות המודעות לתזונה בריאה עלתה, אך עם זאת, גם קצב החיים, ו"ארוחת בוקר בריאה" היא דבר נדיר בקרב מרביתנו. כאן, שיבולת השועל נכנסת לתמונה, בקלות ההכנה שלה, היא יכולה לשמש לנו ארוחת בוקר המספקת יתרונות אדירים, קראו על העיקריים שבהם:

1.שיבולת שועל יכולה להפחית את רמת הכולסטרול בגוף

כדאי מאוד להתחיל את היום עם קערה מהבילה של שיבולת שועל, במיוחד אם אתם מתמודדים עם אתגרים בריאותיים כמו סוכרת ומחלות לב. שיבולת שועל עשירה בבטא-גלוקן, אשר יכול להילחם בעליה של רמות הכולסטרול בדם.

הפחתה של הכולסטרול בדם, יכולה להפחית בצורה משמעותית את הסיכון ללקות בשבץ ומחלות קרדיווסקולריות.

באותו נושא: 10 דרכים להנמיך את רמות הכולסטרול

2.הבטא-גלוקן בשיבולת שועל מחזקת את המערכת החיסונית

על פי מחקר איטלקי, הבטא-גלוקן בשיבולת השועל יכול להשפיע בצורה חיובית על הבריאות שלנו. הוא חיוני להפחתת רמות כולסטרול בגופנו, וכמו כן להגן על גופנו מפני חיידקים.

3.יעילה בהפחתת הסיכון לסוכרת סוג 2

אנשים אשר אובחנו בסוכרת סוג 2 וצרכו שיבולת שועל על בסיס יומי, הראו רמות אינסולין נמוכות, וכמו כן, ירידה בעמידות לאינסולין.

4.שומרת על לחץ הדם

צריכה קבועה של שיבולת שועל, מסייעת בשמירה על לחץ הדם הסיסטולי והדיסטולי. נוכחות הסיבים מסייעת בשליטה על זרימת הדם בעורקים ובורידים.

5.לירידה במשקל

חצי כוס שיבולת שועל מכילה פחות מ-150 קלוריות ורק 2 גרם של שומן. אך תתפלאו לגלות כמה אנרגיה תקבלו מכל כך מעט קלוריות.

קראו על  10 חוסרים תזונתיים שעלולים לגרום לדיכאון

בנוסף, תכולת הסיבים הגבוהה בשיבולת השועל מסייעת לתנועת מעיים טובה יותר, דבר המשפיע גם כן על חילוף החומרים ועל משקלנו.

6.מקור נהדר לחלבון

ישנם מקרים שאנו לא מקבלים מספיק חלבון מהתזונה שלנו. רבים ממכם, יכולים להיות צמחוניים או טבעוניים ולכן לא צורכים חלבון מן החי. במקרים אלו, התמקדו בשיבולת שועל.

המשיכו לקרוא למטה

המשיכו לקרוא למטה

מנה של שיבולת שועל מכילה בערך 5 גרם חלבון, יחד עם כמות מעטה של קלוריות, דבר ההופך את שיבולת השועל לפופולארית מאוד בקרב מכורי הספורט.

ניתן להוסיף עוד מקורות חלבון לשיבולת השועל ולהיות יצירתיים בבישול.

קראו על 10 הירקות שהכי עשירים בחלבון

7.מניעת סרטן

שיבולת שועל מכילה enterolactone, נוגד חמצון עם רכיבים פיטוכימיקלים המונעים ומסייעים נגד סרטן. נוגדי החמצון מסייעים בניטרול רדיקלים חופשיים הגורמים נזק לתאים.

המשיכו לקרוא למטה

ישנם עוד יתרונות רבים לשיבולת השועל, מנינו את העיקריים שהם. לכן, ודאו שאתם מפתחים לעצמכם הרגל חדש מעתה, קערת שיבולת שועל בכל בוקר, מבטיחים שההשפעה תהיה חיובית.

למאמר נוסף בנושא: שיבולת שועל – עובדות תזונתיות ויתרונות בריאותיים

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 46 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.