11 מזונות מעוררי חשק להעלאת הליבידו

11 מזונות מעוררי חשק להעלאת הליבידו

זה מעניין לחשוב שלמזון יכולה להיות השפעה ישירה על הליבידו שלנו, או לשפר את התפקוד המיני שלנו, ולהתנהג כאפרודיזיאק. סביר יותר להניח, שמחסור במינרלים ונוטריינטים מסוימים מוביל לחוסר חשק מיני, בשל תפקוד לא תקין של איברי הרבייה. העלאת רמות אלה בחזרה למקום שבו הן צריכות להיות, ייצרו תחושה של מרץ וחיוניות.



המזונות שברשימה עלולים שלא להפוך אתכם לקזנובה מודרני, אבל הם מספקים ויטמינים ומינרלים חיוניים שהגוף שלנו זקוק להם כדי לתפקד היטב מבחינה מינית.

1.צדפות

זה יקבל את המקום הראשון ברשימה שלנו, כיוון שזה אחד המאכלים הידועים ביותר כאפרודיזיאק. מתברר שיש כמה הוכחות מדעיות מאחורי זה, כיוון שצדפות מכילות כמויות גדולות של אבץ, אשר יכול לעזור לתקן את כל הליקויים אשר ייתכן ופוגעים בעוררות המינית. מבחינה פסיכולוגית, זה יכול להיות שגם עובד על חוש הראייה, כיוון שצורתן של הצדפות מזכירה את איבר המין הנשי וכך מעלה את מצב הרוח המתאים במוח. כמו כן יכול להיות אפקט פלצבו, מפני שצדפות כל כך נחשבות כאפרודיזיאק, שרק עצם מעשה האכילה שלהן עלול לגרום לכם לחשוב על סקס יותר ולדבר על זה ליד השולחן.

2.שוקולד

שוקולד ידוע כבר מזה זמן רב כמעלה מצב רוח, וחלק אומרים שתשוקת השוקולד שלהם מחקה את הדחפים המיניים, ושהסיפוק שבאכילת שוקולד שווה לתחושה אורגזמית. אבל למעשה יש אלמנטים בשוקולד שיכולים להפוך אותו לשיקוי אהבה אמיתי. שוקולד משפיע על המוח הודות לנוירוטרנסמיטורים שהוא מכיל, אשר הם אלה שמשתחררים באופן טבעי בזמן קיום יחסי מין. מסתבר שיש קשר חזק בין שוקולד וסקס, ויש משמעות העומדת מאחורי נתינת שוקולד לבן זוגכם לפני דייט או בחג האהבה.

3.אבטיח

בדרך כלל הוא לא נחשב למזון סקסי, אך אבטיח יכול לעזור לסירקולציית הדם, אשר משפרת את זרימת הדם, מה שצריך לשפר את איכות הזקפה. החלק המצער הוא שצריך לאכול הרבה אבטיח, כיוון שכל הציטרולין, הנוטריינט האחראי על השפעות מיטיבות אלה, ממוקם בקליפה. תכנית טובה יותר תהיה לקחת תוסף המכיל ציטרולין, ולא ללמוד לאהוב קליפות אבטיח. אבטיחים הם גם מקור טוב לנוגדי חמצון, אשר ישפרו את הבריאות ותחושת הרווחה הכללית, מה שהופך את הצריכה ממנו למשתלמת.

קראו על  7 דברים שצבע השתן שלכם אומר על בריאותכם

4.אבוקדו

ייתכן וכבר לא תסתכלו על אבוקדו באותו אופן שוב, עכשיו שאתם יודעים שהוא נחשב למזון מעורר אפרודיזיאק. יש משהו חושני באבוקדו, והמרקם הרך והחלק שלו הופך אותו לאוכל סקסי, אך האם יש משהו בו שיעזור להעיר עניינים בחדר השינה? כפי שמתברר, יש באבוקדו שפע של ויטמין E, אשר אמור לספק לכם עודף אנרגיה לשרוף. ואיזו דרך טובה יותר יש לשרוף אותה מאשר עם מעשה האהבה? בנוסף, יש בו גם שפע של אשלגן וסיבים, כמו גם שומן בריא, כך שתעשו לגופכם טוב בלי שום קשר לחשק המיני. קראו על 9 סיבות לאכול יותר אבוקדו.

5.תאנים

תאנים נחשבו מאז ומתמיד כאפרודיזיאק. אם אי פעם פיצלתם תאנה לשניים ובדקתם את החלק הפנימי, בוודאי ראיתם למה חלק מהאנשים מקשרים את החלק הבשרני והוורדרד לצורה הנשית. אבל מלבד המראה שלהן, הן מכילות מינרלים וויטמינים חיוניים שיכולים לעזור לעורר את העניינים במיטה. כמויות המגנזיום, האשלגן והברזל לבדן תעזורנה לעורר את העניינים, והויטמין B-6 ייספק אנרגיה כדי לתפקד היטב למשך זמן. ראו: היתרונות הבריאותיים בתאנים.

6.רימונים

רימונים נהנו מגל של פופולריות בשנים האחרונות בגלל רמות גבוהות של נוגדי חמצון שהם מכילים. הדבר הנהדר במזון בריא כמו רימון, הוא שיש לו יתרונות צדדיים רבים, כמו למשל לעזור להגביר את הרגישות של אברי המין, מה שיוצר סבירות גבוהה יותר לחיזור אחר הפרטנר שלכם ולנסיון ליזום פעילות מינית. היתרון הצדדי הנחמד הוא שאותם נוגדי חמצון גם עוזרים להגן מפני מחלות לב וסרטן, כך שאתם יכולים לחיות זמן רב יותר ולעשות יותר סקס. ראו: היתרונות הבריאותיים של הרימון.

7.דבש

יש בהחלט משהו מיני בטבעו העבה והצמיגי של הדבש, והמתיקות רק מוסיפה לעונג שלו. הדבש עשוי להיות אחראי על העלאת רמות האסטרוגן והטסטוסטרון אצל נשים וגברים, מה שבעצם יכול להביא את שני המינים להתעורר. היצמדו לדבש גולמי אורגני בעניין הזה, כיוון שייתכן שלא תקבלו את אותן הטבות מאכילת הדבש המזוקק והנפוץ במדפי הסופרמרקט. אתם רוצים להישאר צמודים עד כמה שניתן למקור האמיתי בנושא זה. ראו: 8 היתרונות הבריאותיים של הדבש.

קראו על  דלקת ריאות: תסמינים, גורמים ודרכי טיפול

8.וניל

רוב האנשים נהנים מניחוח של וניל, וזהו בעצם חומר שאפשר לאכול כדי לשפר את התפקוד המיני. דרך קלה יותר היא להשתמש בו בתור שמן אתרי באמבט או כחלק מעיסוי. זה עובד ברמת התת מודע, אז אתם לא צריכים לדאוג שתראו מופרעים. אם אתם רוצים להיות עוד יותר ערמומיים בלהגיע לעניין… נסו להכין מזון המכיל תמצית וניל. אותו אפקט פסיכולוגי ייתרחש, והוא עשוי להיות נקודת המפנה עבור לילה לוהט במיוחד.

9.סלמון

סלמון לעתים קרובות מתקבל באהדה כאחד הדגים הבריאים שניתן לצרוך, ולא רק שזהו מקור מצוין לחלבון כדי לעזור בבניית שריר רזה – דבר אשר כשלעצמו היה משפר את חיי המין שלכם – אלא שהוא מכיל גם אומגה-3, אשר יכולה להוביל לרמות גבוהות של סרוטונין, מה שעשוי להביא למצב רוח ומצב נפשי משופרים, ויעלו את הסיכויים שלכם ליזום סקס ולהנות ממנו.

מרקמו הורוד והקטיפתי של פילה סלמון גם הוא מגרה את החושים, ובישולו עבור בן או בת הזוג יכול לשמש כאפרודיזיאק הטוב מכולם. זכרו, שזה לא רק מזון אחד שיעשה את זה בשבילכם, אלא מאמץ מרוכז של מזונות, משקאות, ופעולות מעשיות.

10.בננה

בשל צורתן הפאלית, לעתים קרובות מתבדחים על הבננות כעל מזון מיני, אך הן מכילות מינרלים שיכולים לשפר את הליבידו ולהכניס אתכם למשחק. האם לא קצת אירוני כיצד הצורות של המזון יכולות לפעמים להתאים ליתרונותיהם?

קינוח בננה-ספליט עשוי להיות בדיוק הדבר הנכון כדי להעיר את הלילה, מכיוון שהוא מכיל שוקולד, מזון מעורר אחר ברשימה שלנו, כמו גם בננות, ומי לא אוהב גלידה?. רק אל תצפו לאכול בננה כדי לחזק את העניינים היטב, כיוון שיש לאכול אותן כחלק מתזונה בריאה – העבודה הטובה ביותר שלהן תעשה לאורך זמן כאשר אוכלים מהן באופן עקבי.

קראו על  הליקובקטר פילורי: גורמים, תסמינים ודרכי טיפול

11.שקדים

השקדים פועלים במספר דרכים שונות כדי להעיר את הגוף לפעילות מינית. הריח של השקדים משמש לעתים קרובות במוצרי אמבטיה ויופי, כיוון שהארומה שלהם נחשבת למחוללת נפלאות על הליבידו הנשי. הקסם האמיתי של שקדים הנו בכמות ה-ויטמין E שהם מכילים, דבר אשר ממריץ באופן כללי. הם גם מקור עשיר לשומן בריא וסיבים תזונתיים, כך שגופכם יודה לכם, ולא רק בזכות תשומת הלב היתרה שהענקתם לחלקים היותר נחשקים שלכם.


הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.

"בריאות מהשורש" – כנס בריאות ייחודי וחד פעמי!

אגוגו והמרכז לרפואת הרמב"ם גאים להציג: כנס "בריאות מהשורש" הכנס יעסוק בשתים מבעיות הבריאות הנפוצות ביותר בחברה המערבית: עודף משקל ובעיות גב ושלד. לחצו לפרטים>>>

הרצאה: ההורמונים הסודיים המשפיעים על המשקל שלנו

מרצה: ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), רופא בהכשרתו, בוגר הטכניון, מנהל המרכז לרפואת הרמב"ם וראש תוכנית ההכשרה למטפלים ברפואה תזונתית. לחצו לפרטים נוספים>>>


מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 41 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.