קייל – 5 יתרונות בריאותיים מפתיעים
מודעה

קייל – 5 יתרונות בריאותיים מפתיעים

קייל טוב לבריאותנו בצורות רבות, כוס אחת של קייל מכילה אפס שומן ורק 36 קלוריות, קייל עשיר בויטמינים ונוגדי חימצון. אפשר לאכול את הקייל בצורתו הגולמית או המבושלת. מוסיפים את הקייל לסלטים, מרקים וגם לשייקים שונים של בריאות.

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
מודעה

קייל מנקה רעלים ומסייע בהרזייה

הסיבים בקייל (5 גרם בכוס אחת) והגופרית בקייל מסייעים בעיכול ובבריאות הכבד. קייל מכיל ויטמין C המסייע בזירוז חילוף החומרים בגופנו, המוביל להרזייה ולאיזון רמת הסוכר בדם. כמו כן הסיבים בקייל מפחיתים כולסטרול.

מודעה

קייל מחזק את המערכת החיסונית

הכמות המרשימה של הרכיבים המזינים בקייל מחזקת את המערכת החיסונית ונלחמת בוירוסים ובקטריות. קייל מכיל ברזל בכמות יותר גדולה מאשר בשר בקר, דבר ההופך אותך למקור נפלא למינרלים חשובים לצמחוניים ולטבעוניים. הברזל מסייע לגופנו בקבלת חמצן למחזור הדם ובכך מסייע במקרים של אנמיה.

קייל לשיער, לעור ולציפורניים בריאים יותר

הקייל מכיל אומגה 3 ואומגה 6, חומצות שומן הטובות לגופנו, ושומרות עליו יפה מבפנים ומבחוץ. הרכיבים המזינים בקייל נותנים לעור הגוף מראה בריא יותר.

קייל מכיל ויטמין A המסייע במניעת נזקים לעיניים הבאים עם ההזדקנות. הסידן וויטמין K ו-D מסייעים בחיזוק העצמות.

קייל אנטי-דלקתי

חומצות השומן של האומגה 3 הנמצאות בקייל מסייעות במניעת דלקות פרקים וגם במקרים של אסטמה. ויטמין ה-C בקייל מקל במקרים של מפרקים נוקשים.

קייל נלחם במחלות

הקייל, כמו שאר ירקות ירוקים כהים, מסייע במניעת סוגי סרטן שונים. הויטמין K הכרחי לבריאות העצמות בגופנו, מסכל את ההשפעה של אוסטואופורוזיס והחומצה הפולית וויטמין B6 מסייע תמיכה במערכת כל הדם ומונעים מחלות לב.

יש עוד משהו שאתם רוצים להוסיף בנוגע לקייל?.. רשמו בתגובות למטה.

קראו על  אדממה - 15 היתרונות הבריאותיים המדהימים ביותר

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.

רוצים להגיע לאירוע הקרוב של אגוגו?

אנו גאים ומתרגשים להציג את האירוע הבא של אגוגו. 2 הרצאות בבוקר חד-פעמי! איך לשפר את הזיכרון? איך לשפר את השינה? אלה רק 2 מהשאלות שנענה עליהן בכנס.לחצו לפרטים>>

מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
1 שרשור
1 תגובות שרשור
0 Followers
 
תגובות אחרונות
תגובות חמות
2 Comment authors
אגוגו מגזין בריאותשושי שריקי גולן Recent comment authors
  קבל התראות  
הכי חדש הכי ישן עם הכי הצבעות
קבל התראות
שושי שריקי גולן
חבר/ה
שושי שריקי גולן

איפה אני אני קונה את זה

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 41 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.