14 דרכים פשוטות לחתוך 500 קלוריות ביום

מארז התזונה והירידה במשקל של אגוגו!

14 דרכים פשוטות לחתוך 500 קלוריות ביום

הדרך הכי בסיסית לרדת במשקל היא פשוט לצמצם בצריכת הקלוריות. אבל כמה קלוריות אפשר לשרוף כדי לראות תוצאות? זה פשוט: אפשר לרדת חצי קילו בשבוע באמצעות צמצום של 500 קלוריות ביום.

למעשה, באמצעות מספר שינויים פשוטים ניתן לרדת 4 קילו ב-5 שבועות! נסו את 14 הטריקים הבאים!

1.צמצמו את צריכת האגוזים

במיוחד כאשר הם בקערה גדולה. ככל שכלי ההגשה גדול יותר, הסבירות היא שתאכלו יותר.

לאגוזים יש יתרונות בריאותיים רבים ובנוסף מכילים שומנים בריאים מאוד, אך הם עשירים בקלוריות. בחופן אחד של תערובת אגוזים יש כ-175 קלוריות: 3 חופנים מכילים 525. לכן, אם תצמצמו את צריכת האגוזים תכלו לחסוך יותר מ-500 קלוריות ביום.

המשיכו לקרוא למטה

לא יכולים להתאפק? תאכלו פיסטוקים: 2 חופנים מכילים 159 קלוריות.

2.אל תאכלו מול הטלוויזיה

כי אתם תאכלו 288 קלוריות יותר, על פי מחקר של אוניברסיטת מסצ’וסטס.

במקום, אכלו בשולחן, והחליפו את השעה הזאת מול הטלוויזיה בהליכה מתונה. יחד, נשרוף 527 קלוריות. 

3.הגבילו תוספות סלט

סלט גדול אמנם נראה בריא, והוא אכן בריא, אך כל “הטוב” הזה למעלה בדמות רוטב, גבינה, בוטנים, קרוטונים ווינגרט מכיל הרבה מאוד קלוריות.

חסכו 500 קלוריות ואפילו יותר באמצעות ויתור או צמצום משמעותי של התוספות לסלט, הוסיפו ירקות דלות-קלוריות, אבל עם הרבה טעם כמו פלפלים קלויים, בצל, או פטריות והשתמשו במעט שמן זית ותיבול עדין.

4.השתמשו בצלחות קטנות יותר

כשאנחנו אוכלים בצלחות קטנות יותר, אנו יכולים לצמצם את הכמות שאכלנו ב-20-25% פחות ולחסוך עד 500 קלוריות. וגם לא נרגיש פחות שבעים.

5.דלגו על הקינוח

או לפחות תקטינו אותו משמעותית. קינוחים יכולים להגיע לעד 670 קלוריות. 

המשיכו לקרוא למטה

6.ספרו את חטיפי הקרקרים/צ’יפס/בייגלה

תראו, אי אפשר לאכול חטיף מתוך שקית או קופסה גדולה, זה יותר מדי מפתה לסיים את כל השקית! ושקית אחת יכולה להכיל כמות אדירה של קלוריות. לכן, הסתפקו במנה אחת של 15 יחידות שהם 140 קלוריות. תוכלו לחסוך עד 1120 קלוריות. 

קראו על  17 הדרכים הטובות ביותר לשמור על המשקל החדש שלכם

7.אכלו פחות פסטה

כוס אחת של פסטה היא רק 220 קלוריות. אבל המידות במסעדות יכולות להיות גדולות ב-480% על פי מחקר של אוניברסיטת ניו-יורק.

מדובר ב-1056 קלוריות. גם אם אכלתם 2 כוסות פסטה, עדיין חסכתם 616 קלוריות. 

8.הגבילו את כמות האורחים

ארוחה עם עוד שבעה או יותר אורחים יכולים לגרום לנו לאכול 96% יותר. זה כמו להכפיל את הארוחה שלך! אכלו עם פחות אורחים כדי לחסוך יותר מ-500 קלוריות.

9.אל תגמרו מהצלחת

השאירו 25% מהאוכל בצלחת בכל ארוחה. שמרו את מה שנשאר לאכילה ביום שלמחרת.  אם אתם בדרך כלל אוכלים 2000 קלוריות בכל יום, תחסכו 500 קלוריות.

10.היזהרו ממלכודת “האוכל הבריא”

אנשים נוטים להרפות ולהזמין יותר כאשר בתפריט או באריזה מצוינת מילת הקסם: “בריאות”. הדבר יכול להתבטא בשתייה, קינוחים, סלטים ומאכלים שונים. אך הרבה פעמים מוצרים אלו מכילים הרבה קלוריות במסווה של בריאות.

המשיכו לקרוא למטה

אתם יכולים לחסוך יותר מ-500 קלוריות ביום, אם למשל תהיו עירניים ותבחינו שהסלט שהזמנתם מכיל הרבה רוטב.

11.הקפידו על שינה נאותה

חוסר בשינה גורם לנו לנשנש יותר, על פי מחקר מאוניברסיטת שיקגו. אנשים אשר ישנו רק 5 וחצי שעות במשך הלילה נשנשו יותר במשך היום.

נחרו יותר ותחסכו לעצמכם 1087 קלוריות. 

12.היפטרו כבר מהמשקאות המוגזים

משקה אחד יכול להכיל בין 150 ל-180 קלוריות. אם אתם שותים 2 או 3 ביום, אתם מקבלים הרבה קלוריות עודפות.

הרוו את צימאונכם במים וחסכו עד 540 קלוריות. 

13.אל תאכלו פופקורן עם חמאה

אם תבחרו לאכול את הפופקורן שלכם ללא חמאה תוכלו לחסוך לעצמכם יותר מ-700 קלוריות!

14.הקשיבו לבטן שלכם

היו ערניים ושימו לב לתחושה שלכם, אם אתם מרגישים שבעים, הניחו את המזלג! הקשיבו לגוף שלכם במקום להסתכל ולבחון אם סיימתם את האוכל מהצלחת.

קראו על  מדריך שימושי להכנת תכנית תזונה לירידה במשקל

מארז התזונה של אגוגו לירידה במשקל!

מארז התזונה של אגוגו מסייע כבר לאלפים לאכול בריא ולרדת במשקל. ועכשיו הוא מקבל שדרוג משמעותי נוסף. לחצו לפרטים מלאים>>>
מודעה