קישוא אחד – 5 יתרונות בריאותיים מדהימים

קישוא אחד – 5 יתרונות בריאותיים מדהימים

אם אתם מחפשים דרך לרדת במשקל באופו בריא, הגיע הזמן ללמוד קצת על הקישוא. בנוסף הוא יספק לכם שלל יתרונות בריאותיים.


ירידה במשקל

אולי תהיו מופתעים לדעת ואולי לא, צריכת קישואים יכולה לעזור לכם לרדת במשקל באופן משמעותי.

הקישוא דל מאוד בקלוריות, אבל עם זאת, גורם לנו להרגיש מלאים. לכן, זוהי דרך מצוינת לספק את התיאבון מבלי לצרוך הרבה קלוריות.

מלבד היותו דל-קלוריות, הקישוא בעל תכולת נוזלים גבוהה והוא עשיר בסיבים.

שמירה על בריאות אופטימלית

הקישואים הם מקור מצויין למנגן וויטמין C, כמו כן הם גם מקור טוב ביותר לסיבים תזונתיים.

הקישוא מכיל גם ויטמין A, מגנזיום, חומצה פולית, אשלגן, נחושת, זרחן.

יש בו גם תוכן גבוה של חומצות שומן אומגה -3, אבץ, ניאצין, חלבון. כמו כן, ויטמין B1, ויטמין B6, ויטמין B2, וסידן.

כל אלה מבטיחים לנו בריאות אופטימלית.

לקישוא מגוון של חומרים מזינים, כולל סוכרים, פחמימות, סיבים מסיסים ובלתי-מסיסים, נתרן, מינרלים, חומצות אמינו, ועוד.

החומצה הפולית בקישוא מומלצת מאוד עבור נשים הרות.

לבריאות הגבר

חוקרים רבים לקחו תמציות מן הירק הזה ממשפחת הדלועיים, כדי לערוך מחקרים מסוימים והגיעו למסקנה כי לקישוא יש תכונות מסוימות המסוגלות לטפל ביעילות במצב בריאותי מסוים בקרב גברים הנקרא היפרפלזיה שפירה בערמונית (BPH).

במצב בריאותי זה בלוטת הערמונית הופכת מוגדלת בצורה ובגודל בלתי רגילים, דבר שלאחר מכן עלול לגרום לבעיות בתפקוד מיני ובמתן שתן.

טיפול טוב יהיה שילוב במזונות אחרים המכילים פיטונוטריינטים; וכאמור, קישואים שימושיים מאוד בהפחתת תסמיני BPH.

התחילו לקרוא למטה

שומר מפני מחלות שונות

הפוטנציאל לשיפור הבריאות הכללית שלכם גדלה במידה ותצרכו קישואים בקביעות.

הם עוזרים במניעת כל מיני מחלות. מחקרים כבר הכריזו כי מזונות עשירים בסיבים מסייעים להקל על מצבים שונים במחלת הסרטן על ידי שטיפת רעלים סרטניים המגיעים מהתאים במעי הגס.

קראו על  חלבון בתזונה טבעונית? זה יותר פשוט ממה שחשבתם

רכיבים תזונתיים שונים בקישוא כמו ויטמין C, חומצה פולית, ובטא קרוטן מסייעים לעזור בהגנה על תאים אלה מן הכימיקלים המזיקים שיכולים להוביל לסרטן המעי הגס.

הבטא קרוטן וויטמין C יש גם תכונות אנטי דלקתיות, ובכך ריפוי טבעי למחלות כמו אוסטיאוארתריטיס, אסטמה, דלקת מפרקים שגרונית, שם הנפיחות היא כואבת מאוד.

אחוז הנחושת בקישוא מסייע גם בהפחתת הסימפטומים של דלקת מפרקים שגרונית.

מגן על מערכת הלב וכלי הדם

הקישוא עשיר בערכים תזונתיים, במיוחד במהלך הקיץ, כאשר הוא מספק יתרונות אין ספור לגוף.

בקישוא יש רמות גבוהות של מנגן וויטמין C המסייעים לשמור על הלב שלנו חזק.

רוב החומרים המזינים האלה מציגים יעילות במניעת מחלת לב סוכרתית וטרשת עורקים.

תכולת המגנזיום מפחיתה במידה רבה את הסיכון להתקפי לב ושבץ. בשילוב עם אשלגן, מגנזיום מסייע גם בהפחתת לחץ דם גבוה.

ויטמין C ובטא קרוטן בקישוא מסייעים במניעת חמצון של כולסטרול. חמצון כולסטרול מצטבר בדפנות כלי הדם, אך חומרים מזינים אלה מפחיתים את התפתחות זו של טרשת עורקים.

החומצה הפולית נדרשת על ידי הגוף כדי למנוע תוצר לוואי מטבולי מסוכן הנקרא הומוציסטאין, אשר יכול לגרום התקף לב ושבץ אם רמותיו עולות גבוה מדי.

תכולת הסיבים מורידה גם רמות כולסטרול גבוהות, ובכך מסייעת להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם בשל סוכרת.

בלעדי באגוגו!..

ביי לנפיחות!

אגוגו גאה להציג – “אפטרמיל” (After-Meal), תערובת צמחים ייחודית.
בלעדי באגוגו!

כל מה שצריך כדי לרדת במשקל!

ערכת התזונה של אגוגו
מודעה