איך לאזן את ההורמונים בגוף

מארז התזונה והירידה במשקל של אגוגו!

איך לאזן את ההורמונים בגוף

הורמונים הם כימיקלים המשפיעים על מגוון היבטים בבריאותנו. חלק מהתסמינים השכיחים לחוסר איזון הורמונלי הם: אי-פוריות, עלייה במשקל, דיכאון, עייפות, נדודי שינה, חוסר תשוקה מינית ונשירת שיער. כך תאזנו את רמת ההורמונים בגופכם.

1.שמרו על לחץ נפשי נמוך

מחקרים הראו שנשים אשר מתרגלות יוגה או מדיטציה חוות פחות שינויים הורמונליים. לנשים רבות יש אורח חיים קדחתני הנותן לגוף זמן מועט לחזרה לאיזון. הדבר פוגע במחזור ההורמונלי הטבעי של הגוף. לכן, מצאו דרכים קטנות לנוח ולהירגע במשך היום.

2.שינה מספקת בלילה

במהלך השינה הגוף שלנו משתקם מחוסר האיזון הנגרם לו במהלך היום. חוסר שינה גורם לאי איזון הורמונלי. לכן, הקפידו על לפחות 8 שעות שינה בכל לילה.

3.שמרו על תזונה בריאה

הוסיפו לתזונה שלכם עוד ירקות ופירות טריים, בנוסף, צרכו אגוזים ושקדים במהלך היום. מזונות כמו פחמימות מעובדות, אוכל מטוגן, משקאות מוגזים, קמח מועשר, שמן צמחי מעובד ומוצרי סויה עלולים לגרום לחוסר איזון הורמונלי.

המשיכו לקרוא למטה

הימנעו ממוצרי חלב לא אורגניים אשר עלולים להכיל הורמונים מזיקים כמו סטרואידים ואנטיביוטיקה. אלו גורמים הרס במערכות גוף האישה.

4.צרכו אומגה 3

חומצות שומן אלו משחקות תפקיד חשוב בייצור ההורמונים, לכן הם חיוניים ביותר לאיזון הורמונלי.

הן חשובות במיוחד לנשים, מאחר והן מפחיתות כאבי מחזור ותסמיני גיל המעבר. אודות לרכיבים נוגדי החמצון והאנטי-דלקתיים, לאומגה 3 יש השפעה גדולה על בריאותנו.

5.הימנעו מקפאין

נמצא כי רכיבים כמו קפאין גורמים לייצור יתר של הורמונים בבלוטת יותרת הכליה. לכן, נסו להימנע או להפחית את צריכת הקפאין.

6.התאמנו באופן קבוע

הוסיפו 30 דקות של פעילות גופנית, שלוש פעמים בשבוע, לתוך השגרה שלכן. בחרו תוכנית אימון שאתן יכולות לעמוד בה.

7.תנו לשמש יד

חשיפה מתונה לאור השמש יכולה לסייע באיזון ההורמונים. צאו החוצה להליכה באזור המגורים שלכם, מספר פעמים בשבוע. גם תזכו בפעילות מרגיעה ומהנה וגם במנת השמש היומית שלכן.

קראו על  סחרחורות: גורמים ודרכי טיפול

8.צרכו תוספים הידועים באיזון ההורמונים

דוגמאות לתוספים אלו הם: שן הארי, זנב הארי, ג’ינסנג אסייתי, גדילן מבורך ועוד. עץ המפ הוא גם בעל השפעה של איזון הורמונלי במקרים של כאבי מחזור וכאבים בשדיים.

המשיכו לקרוא למטה

9.תוספי ויטמינים ומינרלים

קחו תוספים איכותיים של ויטמינים ומינרלים אשר יסייעו באיזון הורמונלי טבעי. וודאו שהם מכילים ויטמין C, ויטמין E, סידן, מגנזיום וויטמיני B.

עוד באגוגו: האם את סובלת מחוסר איזון הורמונלי?

מארז התזונה של אגוגו לירידה במשקל!

מארז התזונה של אגוגו מסייע כבר לאלפים לאכול בריא ולרדת במשקל. ועכשיו הוא מקבל שדרוג משמעותי נוסף. לחצו לפרטים מלאים>>>
מודעה