איך לאזן את ההורמונים בגוף
מודעה

איך לאזן את ההורמונים בגוף

הורמונים הם כימיקלים המשפיעים על מגוון היבטים בבריאותנו. חלק מהתסמינים השכיחים לחוסר איזון הורמונלי הם: אי-פוריות, עלייה במשקל, דיכאון, עייפות, נדודי שינה, חוסר תשוקה מינית ונשירת שיער. כך תאזנו את רמת ההורמונים בגופכם.

אגוגופון! הצטרפו לעדכונים! 📱

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות לנייד. שירות חדש וחינמי לגולשי אגוגו.


מודעה

1.שמרו על לחץ נפשי נמוך

מחקרים הראו שנשים אשר מתרגלות יוגה או מדיטציה חוות פחות שינויים הורמונליים. לנשים רבות יש אורח חיים קדחתני הנותן לגוף זמן מועט לחזרה לאיזון. הדבר פוגע במחזור ההורמונלי הטבעי של הגוף. לכן, מצאו דרכים קטנות לנוח ולהירגע במשך היום.

2.שינה מספקת בלילה

במהלך השינה הגוף שלנו משתקם מחוסר האיזון הנגרם לו במהלך היום. חוסר שינה גורם לאי איזון הורמונלי. לכן, הקפידו על לפחות 8 שעות שינה בכל לילה.

3.שמרו על תזונה בריאה

הוסיפו לתזונה שלכם עוד ירקות ופירות טריים, בנוסף, צרכו אגוזים ושקדים במהלך היום. מזונות כמו פחמימות מעובדות, אוכל מטוגן, משקאות מוגזים, קמח מועשר, שמן צמחי מעובד ומוצרי סויה עלולים לגרום לחוסר איזון הורמונלי.

הימנעו ממוצרי חלב לא אורגניים אשר עלולים להכיל הורמונים מזיקים כמו סטרואידים ואנטיביוטיקה. אלו גורמים הרס במערכות גוף האישה.

4.צרכו אומגה 3

חומצות שומן אלו משחקות תפקיד חשוב בייצור ההורמונים, לכן הם חיוניים ביותר לאיזון הורמונלי.

הן חשובות במיוחד לנשים, מאחר והן מפחיתות כאבי מחזור ותסמיני גיל המעבר. אודות לרכיבים נוגדי החמצון והאנטי-דלקתיים, לאומגה 3 יש השפעה גדולה על בריאותנו.

5.הימנעו מקפאין

נמצא כי רכיבים כמו קפאין גורמים לייצור יתר של הורמונים בבלוטת יותרת הכליה. לכן, נסו להימנע או להפחית את צריכת הקפאין.

6.התאמנו באופן קבוע

הוסיפו 30 דקות של פעילות גופנית, שלוש פעמים בשבוע, לתוך השגרה שלכן. בחרו תוכנית אימון שאתן יכולות לעמוד בה.

קראו על  11 טריקים לטיפול והקלה במיגרנה

7.תנו לשמש יד

חשיפה מתונה לאור השמש יכולה לסייע באיזון ההורמונים. צאו החוצה להליכה באזור המגורים שלכם, מספר פעמים בשבוע. גם תזכו בפעילות מרגיעה ומהנה וגם במנת השמש היומית שלכן.

8.צרכו תוספים הידועים באיזון ההורמונים

דוגמאות לתוספים אלו הם: שן הארי, זנב הארי, ג'ינסנג אסייתי, גדילן מבורך ועוד. עץ המפ הוא גם בעל השפעה של איזון הורמונלי במקרים של כאבי מחזור וכאבים בשדיים.

9.תוספי ויטמינים ומינרלים

קחו תוספים איכותיים של ויטמינים ומינרלים אשר יסייעו באיזון הורמונלי טבעי. וודאו שהם מכילים ויטמין C, ויטמין E, סידן, מגנזיום וויטמיני B.

מודעה

עוד באגוגו: האם את סובלת מחוסר איזון הורמונלי?

המוצר האהוב שלנו! אפטרמיל! 

מודעה
מודעה

איזה כיף שבחרת להצטרף! 😍

היי, החלטנו לפתוח שירות חדש לגולשי אגוגו בו נוכל לעדכן אתכם הגולשים במאמרים חדשים שעולים לאתר, עדכונים שונים לגבי אירועים וכנסים, ובקיצור.. כל מה שמעניין בעולם הבריאות.
את השירות תקבלו באמצעות הודעת טקסט (SMS) או במייל פעם בשבוע (בממוצע). ללא ספאם. תוכלו להסיר את עצמכם מהשירות בכל עת בלחיצת כפתור.