כושר

הטיפול המהיר למותניים צרים ולבטן שטוחה

הטכניקה הבאה היא יעילה מאוד ומשתמשים בה הרבה ביוגה. היא מסייעת בחיזוק שרירי הבטן ובעיצוב המותניים ב-3-4 שבועות. ככל שתבצעו את התרגיל יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר. 

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 8/8/15

לבטן שטוחה ולעיצוב המותניים

לבטן שטוחה ולעיצוב המותניים

צריך לעשות לפחות 5 חזרות כל יום. אולי זה יהיה קצת קשה בהתחלה, אבל לאחר זמן מה, שרירי הגוף שלכם יתרגלו וזה יהיה יותר קל. עדיף על בטן ריקה.

איך עושים את התרגיל?

  1. התחילו בשכיבה על הגב והניחו את ידכם ליד הגוף, הרגליים מכופפות על הרצפה ויש להרפות את כל השרירים.
  2. נשפו באיטיות, הוציאו אוויר מהריאות, ללא מאמץ של השרירים.
  3. תוך כדי הוצאת האוויר מהריאות, התחילו לכווץ את שרירי הבטן, נסו להכניס אותה כמה שאפשר. תוך כדי הפסיקו את הנשימה.
  4. כשהבטן עדיין מכווצת, עצרו למשך 10-15 שניות, ולאחר מכן קחו עוד נשימה קטנה והמשיכו להכניס את הבטן עוד טיפה.
  5. הוציאו אוויר, שחררו את הבטן, נשמו היטב, הוציאו את כל האוויר מהריאות, ואז שוב הכניסו את הבטן כמה שיותר.
  6. כווצו את שרירי הבטן, ולאחר מכן שחררו את הבטן כלפי מעלה, ללא שאיפה של אוויר.

לאחר 3 שבועות התרגיל הזה יחזק את שרירי הבטן שלכם ויוביל להורדת היקף המותניים ויהיה שיפור במראה בגזרה.

שוורצנגר עשה זאת גם

אהבתם? פרגנו בלייק!

התגובה שלך

תגובות