תזונה

היתרונות הבריאותיים של עלי המנגולד

עלי המנגולד מכילים רכיבים תזונתיים נפלאים כמו ויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון רבים. ניתן להוסיף את עלי המנגולד לסלט, למרק, או לכל דבר שרק תרצו. בכתבה זו נביא את היתרונות הבריאותיים של עלי המנגולד.

אגוגו-מגזין בריאות | Agogo | פורסם 25/11/14

עלי המנגולד מכילים נוגדי חימצון

עלי המנגולד מכילים נוגדי חימצון

עלי המנגולד מסייעים בוויסות רמת הסוכר בדם

מחקרים רבים הראו כי לעלי המנגולד יש יתרונות בריאותיים רבים בוויסות רמת הסוכר בדם. בנוסף לכך, עלי המנגולד מספקים יתרונות מיוחדים בתזונה של אנשים הסובלים מסוכרת.

עלי המנגולד מכילים כמות נאותה של סיבים תזונתיים וכמות טובה של חלבונים. מאכלים אשר עשירים בסיבים וחלבונים הם דרך נהדרת לווסת את רמת הסוכר בדם, מכיוון שהם מווסתים את המהירות בה גופנו מעכל את המזון וגורמים לעיכול להיות בריא יותר.

עלי המנגולד מכילים נוגדי חימצון ורכיבים אנטי-דלקתיים

עלי המנגולד הם מקור נפלא לויטמין C, ויטמין E, ויטמין A והמינרלים מנגן ואבץ, לכן עלי המנגולד מציעים נוגדי חימצון רבים. דרך אגב, נוגדי החימצון שבעלי המנגולד נותנים לו את המראה הצבעוני שלו.

נוגדי החימצון יכולים לשמש כרכיבים אנטי-דלקתיים המצמצמים את הסיכון לדלקות. רמה נמוכה של רכיבים אלו בגופנו עלולה להעלות את הסיכוי שלנו להשמנה, טרשת עורקים, סוכרת סוג 2, לחץ דם גבוה וסוגים שונים של דלקות פרקים, עלי המנגולד עשויים למנוע את כל הרעות הללו.

עלי מנגולד לבריאות העצמות

עלי המנגולד מכילים כמות יפה של סידן, מגנזיום וויטמין K, אשר הכרחיים לבריאות העצם. רובנו כבר מכירים את החשיבות של סידן לבריאות העצם, אבל פחות בקשר לויטמין K. ויטמין K, בין השאר, מעכב את תהליך פירוק העצם בגוף.

ניתן להשתמש בעלי המנגולד, בסלט, במרקים, בשייקים, בממולאים ובכל דרך יצירתית אחרת שתבחרו.

אהבתם? פרגנו בלייק!

התגובה שלך

תגובות