כושר

איך להיפטר מהר מהשומן בזרוע העליונה?

איך להיפטר מהר מהשומן בזרוע העליונה?

תרגילים המתמקדים בזרועות נחוצים מאוד להורדת השומן המיותר ועיצוב הזרועות שלנו. ניתן לעשות זאת באמצעות התרגילים הפשוטים הבאים. 

אגוגו-מגזין בריאות | Agogo | פורסם 5/8/15

תרגיל לשריר הזרוע

הטריק בתרגיל זה הוא חיזוק שריר הזרוע הקדמי תוך כדי הרמת משקל קל עם מספר רב של חזרות. קחו 2 משקולת של 1-2 קילוגרם והחזיקו אותם כמו בתמונה A. הרימו אותם באיטיות עד הכתפיים. עכשיו, החזירו כלפי מטה בכדי להשלים חזרה אחת. בהתחלה, עשו כל יום 2 סטים של 10 חזרות. לאחר מכן, הוסיפו עוד ככל שתשתפרו.

תרגיל לשריר הזרוע
תרגיל לשריר הזרוע

תרגיל לזרוע האחורית

תרגיל זה נועד לעצב ולבנות את השרירים באזור היד האחורית. ראשית, עמדו כשרגליכם מעט מפושקות. החזיקו משקולת בשתי הידיים מאחורי העורף. הרימו את המשקולת באיטיות למעלה עד הסוף, חזרו לנקודת המוצא. עשו 2 סטים הכוללים 10 חזרות. והוסיפו ככל שאתם משתפרים.

תרגיל לזרוע האחורית
תרגיל לזרוע האחורית

כפיפות מרפקים על כסא

תרגיל זה יעיל בחיזוק שרירי הידיים, אבל גם לחיזוק הגב. בחרו כסא יציב או רהיט דומה. מקמו את הידיים שלכם עליו, הידיים צריכות להיות ברוחב הכתפיים. התרחקו מעט מהכסא, והקפידו על פלג גוף עליון ישר- זאת תנוחת המוצא שלכם. כפפו את המרפקים ורדו למטה עם הישבן וחזרו לתנוחת המוצא. עשו 3 סטים של 20 חזרות, כל יום.

כפיפות מרפקים על כסא
כפיפות מרפקים על כסא

דרך מעולה נוספת בכדי להיפטר מהשומן בידיים היא אימון אירובי, ריצה קלה היא אחת מהדרכים הכי טובות ולא יקרות שיש. היא שורפת יותר קלוריות וכל מה שצריך זה נעלי ספורט נוחות.

ככל שתשתמשו בידיים שלכם במהלך היום, כך הם יתחזקו ויתעצבו יותר. אם אתם עוסקים בפעילות גופנית בחדר הכושר, בקשו ממדריך הכושר שלכם להתמקד באיזור הידיים. משקולות יד פשוטות הם דרך נפלאה להשיג את התוצאה. חשוב לציין שיש להמשיך ולהקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת בכדי לסייע לתהליך.

קראו על  10 דקות אימון ביתי לחיזוק שרירי הגב (ללא משקולות)

אהבתם? פרגנו בלייק!

תגובות

אולי יעניין אותך גם