מדריך מתנה: 44 חוקים לירידה במשקל

מדריך מתנה: 44 חוקים לירידה במשקל

רוצים לרדת במשקל בדרך נכונה ובטוחה, אלו הם 44 חוקים שיכולים לעזור לכם לעשות זאת בצורה יעילה. טיפים פשוטים שעושים שינוי גדול.


1.אכלו מזונות אמיתיים

מזונות אמיתיים הם מזונות הבנויים ממרכיב אחד, הם עשירים בוויטמינים ומינרלים, ללא תוספת כימיקלים ובדרך כלל אינם מעובדים.

הנה כמה דוגמאות:

  • תפוחים
  • בננות
  • זרעי צ'יה
  • ברוקולי
  • קייל
  • פירות יער
  • עגבניות
  • בטטות
  • אורז חום
  • סלמון
  • ביצים שלמות
  • בשר שאינו מעובד

קיימים מזונות אמיתיים רבים בכל קבוצת מזון, ולכן יש מגוון רחב של מזונות אמיתיים שאותם תוכלו לשלב בתזונה שלכם.

2.הקפידו על השינה שלכם

שינה מספקת, חשובה כמעט כמו ספורט או תזונה אם מטרתכם היא לרדת במשקל. מחקרים קישרו בין חוסר שינה לתחושת רעב משמעותית יותר ולעליה במשקל .

כאשר אתם מחסירים מעצמכם שינה, אתם צפויים לאכול מנות גדולות ,להשתוקק למזונות עתירי פחמימות ולבחור בחטיפים שומניים. בנוסף, רוב הסיכויים שתהיו עייפים מדי מכדי להתאמן – צרה כפולה. נסו לשאוף ל 8-7 שעות שינה בלילה.

3.חשבו שוב על השייק שלכם

אתם בטח נתקלים בהרבה שייקים ירוקים וטעימים למראה באינסטגרם שלכם ,אך אל תטעו: מיצים ושייקים אינם חלומו של כל מי שנמצא בדיאטה .

מחקרים מראים כי הגוף לא רושם קלוריות ממזונות נוזליים, כמו קלוריות שנרשמות ממזונות מוצקים – אז יתכן שאתם שותים דרך הקש הזה הרבה יותר ממה שנדמה לכם.

4.הפסיקו לפחד משומן

לא, זה לא נותן לכם יד חופשית להיסחף לקרטון של גלידה. אבל שומנים

"טובים"- כמו אלה הנמצאים באגוזים, דגים, שמן זית ואבוקדו- ממלאים תפקיד חשוב בתזונה בריאה. קראו על מזונות שומניים המסייעים לנו בירידה במשקל.

5.שמרו על נשנושי הלילה שלכם

הנשנוש הזה ממש לפני שהולכים לישון, עלול לעכב אתכם בתהליך. אנשים שמפסיקים לאכול מוקדם יותר בשעות הערב, צורכים כמעט 250 קלוריות פחות ליום בממוצע, מאשר אלו שאוכלים מאוחר בלילה, כך עולה ממחקר מאוניברסיטת נורת'-ווסטרן. זה יכול להביא לעלייה של עד קילו בחודש.

קראו על  72 הכללים לתזונה מיטבית מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)

6.התענגו על כל ביס

מחקרים הראו כי אכילה מודעת יכולה לעזור לאנשים למנוע בחירות מזון לא בריאות – ולא תצטרכו להפוך למאסטר-זן לשם כך. האכילה המודעת היא פשוטה:

  • שימו לב לריח, טעם, צבע ומרקם האוכל שלכם
  • הימנעו מהסחות דעת כמו צפייה בטלוויזיה בזמן האכילה
  • קחו את הזמן) 20 דקות לכל ארוחה זהו מדד טוב(
  • אתם יכולים גם לנסות לאכול עם היד הפחות חזקה שלכם, או לנסות מקלות אכילה- כדי להאט את קצב האכילה שלכם.

7.שתו המון מים או משקאות נטולי קלוריות אחרים

לפני שאתם פותחים את שקית הצ'יפס הזאת, שתו קודם כוס מים. לעתים ,אנשים מבלבלים בין צמא לרעב, ואתם עשויים לאכול יותר קלוריות כאשר כל מה שאתם באמת צריכים היא כוס מים קרים. אם מים רגילים לא מספיקים, נסו לשתות מי סודה בטעמים או לחלוט כוס של תה צמחים בטעם פירות.

8.תיהנו מהמזונות האהובים עליכם

במקום לקצץ במזונות האהובים עליכם לחלוטין, נסו לקנות בצורה חכמה. קנו עוגייה טרייה אחת ולא קופסה שלמה, או כמות קטנה של ממתקים במשקל במקום שקית שלמה. עדיין תוכלו ליהנות מהמזונות האהובים עליכם – מילת המפתח היא מתינות.

9.אכלו חלבונים בכל ארוחה

חלבונים הם המזון המשביע האולטימטיבי – הם מספקים יותר מפחמימות או שומנים ומשביעים למשך זמן רב יותר. הם גם מסייעים לשמירה על מסת שריר ומעודדים שריפת שומן. לכן, ודאו כי אתם משלבים חלבונים בריאים כגון פירות ים, בשר רזה, חלבוני ביצה, יוגורט, גבינה, סויה, אגוזים ושעועית בארוחות ובחטיפים שלכם.

קראו על המזונות הכי עשירים בחלבון

10.הוסיפו קצת חריף

הוסיפו תבלינים או צ'ילי למזון שלכם על מנת להעניק להם את תוספת הטעם שתספק אתכם. מזון עמוס בטעמים מגרה את בלוטות הטעם, ולכן הוא עשוי להיות מספק יותר, ולסייע לכם לאכול פחות. כאשר אתם זקוקים למשהו מתוק ,מצצו סוכריה חריפה. היא מתוקה, חריפה ודלת קלוריות.

קראו על  14 המזונות הכי טובים והכי גרועים לכבד שלך

11.מלאו את המטבח שלכם במזון בריא ונוח להכנה

אם יהיו לכם חטיפים מוכנים לאכילה וארוחות שניתן להכין תוך מספר דקות בהישג יד, תהיו בדרך להצלחה. הרבה פחות סביר שתאכלו בחוץ או תזמינו פיצה אם תוכלו לארגן ארוחה בריאה תוך חמש או עשר דקות .

12.החליפו כוס פסטה בכוס ירקות

רק על ידי אכילת פחות פסטה או לחם ויותר ירקות, תוכלו לרדת מידה בשמלה או במכנסיים תוך שנה אחת. תוכלו לחסוך 200-100 קלוריות אם תפחיתו את כמות העמילנים שעל הצלחת שלכם, ותגדילו את כמות הירקות.

יש עוד 32 חוקים למדריך…

רוצים לקרוא את כל 44 החוקים במדריך? 

הצטרפו לניוזלטר של אגוגו ותקבלו את המדריך מיד למייל!

שימו לב: הזנת המייל מביעה את הסכמתכם להצטרפותכם לרשימת המיילים של אגוגו ולקבלת עדכונים מדי פעם מהאתר. 


הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 41 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.