7 הרגלי בוקר שיעזרו לכם לרדת במשקל
מודעה

7 הרגלי בוקר שיעזרו לכם לרדת במשקל

מה שאנחנו בוחרים לאכול בבוקר יכול להשפיע על כל מסלול האכילה שלנו במשך היום. אם נרגיש שבעים ומלאים עד ארוחת הצהריים, או אם נבחר לנשנש כל מיני דברים בדרך.

מודעה

בחרו יותר חלבון ופחות פחמימות

אכילת ארוחת בוקר עשירה בחלבון עשויה לסייע לשובע לאורך זמן וכך לירידה במשקל.

חלבון עשוי גם לסייע לירידה במשקל על ידי הפחתת רמות הגרלין, "הורמון הרעב" שאחראי להגברת התיאבון.

מחקר הראה שאכילת ארוחת בוקר עתירת חלבון קשורה להצטברות מעטה יותר של שומן בגוף ולצריכה נמוכה יותר של קלוריות, בהשוואה לארוחת בוקר רגילה.

מחקר אחד בקרב 15 גברים מצא שארוחת בוקר עתירת חלבון דיכאה הפרשת גרלין בצורה יעילה יותר מארוחת בוקר עתירת פחמימות.

שתו הרבה מים

שתיית 1-2 כוסות מים על הבוקר, היא אולי ההחלטה הכי טובה שאתם יכולים לעשות.

מים יכולים לעזור להגדיל את הוצאות האנרגיה שלנו, או את מספר הקלוריות שהגוף שלנו שורף, למשך 60 דקות לפחות.

במחקר קטן אחד, שתיית 500 מ"ל של מים הובילה לעלייה של 30% בקצב חילוף החומרים, בממוצע.

שתיית מים עשויה להפחית את התיאבון ואת צריכת המזון הכללית במשך היום.

קבלו קצת אור שמש

מודעה

פתיחת הווילונות כדי להכניס מעט אור שמש או בילוי של כמה דקות בחוץ בכל בוקר יכולה לעזור להניע את תהליך הירידה במשקל.

מחקר קטן אחד מצא שחשיפה אפילו לרמות מתונות של אור בשעות מסוימות של היום יכולה להשפיע על המשקל.

חשיפה לאור השמש היא גם דרך טובה לקבל ויטמין D. כמה מחקרים מצאו שצריכה מספקת של ויטמין D יכולה לסייע בירידה במשקל ואף למנוע עליה במשקל.

הכניסו פעילות לשגרת הבוקר

ביצוע פעילות גופנית מיד על הבוקר יכולה לעזור בזירוז הירידה במשקל.

קראו על  דרכים מבוססות מדעית לירידה במשקל

מחקר שבדק 50 נשים עם עודף משקל מדד את ההשפעות של פעילות גופנית אירובית בשעות שונות של היום. אלו שביצעו אימון בבוקר היו עם רמת שובע גבוהה יותר.

מודעה

ארזו מראש את ארוחת הצהריים

אם מראש תעשו מאמץ להכין ולארוז את ארוחת הצהריים שלכם, הסיכוי שתקבלו החלטות אכילה חכמות יותר, יהיה גבוה יותר, וכך גם הסיכוי לירידה במשקל יעלה.

מחקר גדול שכלל 40,554 אנשים מצא שתכנון ארוחות מראש קשור לתזונה טובה יותר, למגוון אכילה רחב יותר, וסיכוי נמוך יותר להשמנה.

לכו לישון מוקדם יותר

אם תצליחו לסחוט קצת יותר שינה, תהליך הירידה במשקל שלכם יקבל בוסט רציני.

מספר מחקרים מצאו כי חוסר שינה עשוי להיות קשור לתיאבון מוגבר.

שנו את האופן בו אתם מגיעים לעבודה

נסיעה לעבודה ברכב היא אמנם הדרך הכי קלה ונוחה להגיע לעבודה, אבל היא פחות עוזרת לנו לתהליך הירידה במשקל.

מחקר הראה שהליכה, רכיבה על אופניים, או אפילו תחבורה ציבורית קשורים למשקל נמוך יותר של הגוף.

מחקר שעקב אחרי 822 אנשים במשך 4 שנים מצא שאלו שנסעו ברכב לעבודה נטו לצבור יותר משקל מחבריהם שבחרו בדרכים חלופיות.