8 הרגלים פשוטים שישפרו את היום שלכם
המשיכו לקרוא למטה

8 הרגלים פשוטים שישפרו את היום שלכם

אנחנו לא יכולים לשנות את מספר השעות ביממה, אבל אנחנו כן יכולים למצות כל שעה ביעילות, עם פחות לחץ ומאמץ. נסו את הדרכים הבאות.

חוק 2 הדקות

אם אתם יכולים לעשות משהו (כמו לענות למייל, או לשטוף כוס מלוכלכת בכיור) ב-2 דקות, עשו זאת עכשיו. אם תדחו את המטלה לאחר כך, היא תקח לכם יותר זמן לביצוע בסופו של דבר.

חוק 5 הדקות

יש לכם מטלה גדולה, מעיקה וכבדה שאתם תמיד דוחים אותה? בשביל זה קיים חוק 5 הדקות. זה עובד ככה: בכל פעם שיש לכם מטלה גדולה, קבלו החלטה לעשות אותה רק 5 דקות. בדרך כלל מה שיקרה הוא שתעבדו על המטלה יותר מ-5 דקות וכך תוכלו להתקדם בביצועה.

סדרו את חדר השינה שלכם

חדר השינה הוא המקדש שלכם. שינה משפיעה עלינו רבות, היא עלולה לקבוע לנו אם נהיה סובלניים לחברים מעבודה, עצבניים בהמתנה בפקק או בתור בסופר, ואפילו משפיעה על המשקל והמראה שלנו. לכן, כדאי להשקיע כמה דקות בנקיון חדר השינה, כדי למצות ולחסוך זמן יקר בהמשך היום.

אל תתעסקו עם הסדינים

מי אוהב להתעסק בסידור והידוק הסדינים בכל בוקר?! אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן וכאבי גב באמצעות שימוש במותח סדינים.

המשיכו לקרוא למטה

אלי צור, ממציא ישראלי, מצא פתרון יעיל לבעיה כשהמציא את ה-ClickL. מותח ומחזיק סדינים ששומר על הסדינים מסודרים בכל מצב.

מותח ומחזיק סדינים CLICK L

לכו ברגל לעבודה או רכבו באופניים

אם לוח הזמנים שלכם ממש צפוף נסו לשלב פעילות גופנית בדרך לעבודה, באמצעות הליכה או רכיבה באופניים. כך תתפסו שתי ציפורים במכה.

אל תשלחו סמס

לפעמים פשוט עדיף להרים טלפון מאשר לשלוח סדרה של הודעות טקסט ברורות. שיחת טלפון קצרה יכולה לחסוך לכם הרבה זמן של התכתבויות.

שמרו על החפצים שלכם באותו מקום

הקפידו לשמור על הדברים שלכם במקום קבוע והחזירו אותם לאותו מקום כשאתם מסיימים להשתמש בהם. הדבר יחסוך לכם הרבה זמן והתרוצצות בחיפושים מיותרים.

המשיכו לקרוא למטה

קראו על  29 שימושים גאוניים לשמן קוקוס

תכננו את היום שלכם לפני

גם אם אתם מלאי מוטיבציה להתחיל את היום, זוהי תהיה טעות לא לתכנן אותו כראוי. תכנון של דקה אחת בתחילת היום חוסכת עשר דקות של עבודה במהלך היום.


הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 43 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.