נשנושים שגורמים לכם להשמין בטירוף

נשנושים שגורמים לכם להשמין בטירוף

מעלים במשקל ולא מבינים למה? מתפתים תמיד לשבור את הדיאטה? אולי הסיבה לכך היא הנשנושים שלכם.

למרות שנשנוש היא דרך טובה להחזיק את עצמכם עד לארוחה הבאה, החטיפים הלא נכונים עלולים לגרום נזק למטרות הירידה במשקל שלכם.. הינה מספר נשנושים שכדאי להיזהר מהם.

1.חמאת בוטנים

חמאת בוטנים נמצאת בבתים רבים והרבה אוהבים אותה, אך לצערנו היא מלאה בקלוריות. 2 כפות של חמאת בוטנים שוות בערך ל-200 קלוריות.

אפשרות אחרת עם הרבה פחות קלוריות וגם עם יותר ערכים תזונתיים היא – חומוס!

המשיכו לקרוא למטה

2.סושי

ייתכן ותזמינו לעצמכם סושי לארוחת צהריים מבלי לחשוב יותר מדי על הקלוריות, אך שימו לב לסוג הסושי שאתם צורכים.

סוגים מסוימים של סושי יכולים להגיע עם שכבות בצק מטוגן ועם רטבים המכילים כמות אדירה של קלוריות.

גם האורז של הסושי הרבה פעמים מכיל כמות גדולה של סוכר.

3.בייגלה

אולי אתם חושבים שהבייגלה לא כזה נורא, אבל הוא לגמרי מורכב מפחמימות מזוקקות שבקושי מספקות ערכים תזונתיים.

מעבר לכך, הבייגלה מלא במלח. רק 10 חתיכות בייגלה יכולות לספק יותר מחצי מהכמות המומלצת היומית של נתרן, שהיא 1.5 גרם.

במקום,נשנשו פופקורן, הוא דגן מלא, עשיר בסיבים ומכיל רק 100 קלוריות לכוס.

4.פירות יבשים

אכילה עודפת של פירות יבשים עלולה להסתיים בהשמנה.

המשיכו לקרוא למטה

מרבית הפירות היבשים מלאים בסוכר ופחמימות וקל להיסחף בנשנוש שלהם. מעבר לכך, הפירות היבשים אינם מכילים מים כמו הפירות הרגילים, לכן, הם פחות ממלאים ומשביעים.

במקום, אכלו פירות אמיתיים.

5.גרנולה

היו זמנים שגרונלה התקשרה אוטומטית למזון בריא, אך לא כל המותגים נוצרו שווים.

אמנם הגרנולה מלאה באגוזים וזרעים בריאים, אך למרבה הצער הם מכוסים בשמן וסוכר בהרבה מהמקרים, כדי להפוך את המוצר ליותר טעים ומושך.

קראו על  המדריך האידיאלי לעלייה בריאה במשקל

במקום, הכינו את הגרנולה שלכם בעצמכם בבית.

6.פריכיות אורז

אכן הפריכיות מכילות מעט קלוריות, אך הן משאירות אותנו רעבים. כתוצאה מכך, נתפתה לאכול יותר מהן, או לאכול דברים אחרים.

מעבר לכך, חלק מפריכיות האורז עמוסות בסוכר.

7.מוצרי זירו-קלוריות

אפס (זירו) קלוריות אולי יכול להישמע כמו חלום, אבל הוא לא באמת.

המשיכו לקרוא למטה

מזונות הממותגים עם אפס-קלוריות בדרך כלל מכילים מלא סוכר ומלח. מזונות אלה מיוצרים עם תחליפי שומן וסוכר, אשר עלולים לגרום להשמנה, מאחר והם יוזמים תגובה של רעב.

לכן, הקפידו לא להתפתות למזונות שממותגים כאפס-קלוריות.

8.מזונות דלי-שומן

אל תתנו למוצרים הממותגים כדלי-שומן לעבוד עליכם. חלק מהמוצרים שממותגים כך, מכילים דברים אחרים שגורמים להם להיות טעימים יותר. ובדרך כלל, יותר טעים משמעותו יותר קלוריות.

אילו נשנושים כדאי לאכול?

קראו על 23 נשנושים טובים המסייעים לירידה במשקל

השילוב המושלם של אגוגו לאכילה בריאה וירידה במשקל!📗

  • "לאכול בריא" – הוא ספר המכיל ידע מקצועי רב וטיפים על תזונה בריאה וירידה במשקל.
  • "לבשל בריא" – מכיל עשרות מתכונים בריאים שניתן לשלב בתפריט הדיאטתי היום-יומי.
לחצו לפרטים מלאים>>>
מודעה