נשנושים שגורמים לכם להשמין בטירוף
המשיכו לקרוא למטה

נשנושים שגורמים לכם להשמין בטירוף

מעלים במשקל ולא מבינים למה? מתפתים תמיד לשבור את הדיאטה? אולי הסיבה לכך היא הנשנושים שלכם.

למרות שנשנוש היא דרך טובה להחזיק את עצמכם עד לארוחה הבאה, החטיפים הלא נכונים עלולים לגרום נזק למטרות הירידה במשקל שלכם.. הינה מספר נשנושים שכדאי להיזהר מהם.


המשיכו לקרוא למטה

1.חמאת בוטנים

חמאת בוטנים נמצאת בבתים רבים והרבה אוהבים אותה, אך לצערנו היא מלאה בקלוריות. 2 כפות של חמאת בוטנים שוות בערך ל-200 קלוריות.

אפשרות אחרת עם הרבה פחות קלוריות וגם עם יותר ערכים תזונתיים היא – חומוס!

2.סושי

ייתכן ותזמינו לעצמכם סושי לארוחת צהריים מבלי לחשוב יותר מדי על הקלוריות, אך שימו לב לסוג הסושי שאתם צורכים.

סוגים מסוימים של סושי יכולים להגיע עם שכבות בצק מטוגן ועם רטבים המכילים כמות אדירה של קלוריות.

גם האורז של הסושי הרבה פעמים מכיל כמות גדולה של סוכר.

3.בייגלה

אולי אתם חושבים שהבייגלה לא כזה נורא, אבל הוא לגמרי מורכב מפחמימות מזוקקות שבקושי מספקות ערכים תזונתיים.

מעבר לכך, הבייגלה מלא במלח. רק 10 חתיכות בייגלה יכולות לספק יותר מחצי מהכמות המומלצת היומית של נתרן, שהיא 1.5 גרם.

במקום,נשנשו פופקורן, הוא דגן מלא, עשיר בסיבים ומכיל רק 100 קלוריות לכוס.

המשיכו לקרוא למטה

4.פירות יבשים

אכילה עודפת של פירות יבשים עלולה להסתיים בהשמנה.

מרבית הפירות היבשים מלאים בסוכר ופחמימות וקל להיסחף בנשנוש שלהם. מעבר לכך, הפירות היבשים אינם מכילים מים כמו הפירות הרגילים, לכן, הם פחות ממלאים ומשביעים.

במקום, אכלו פירות אמיתיים.

קראו על  9 דרכים בריאות ויעילות לעלייה במשקל

5.גרנולה

היו זמנים שגרונלה התקשרה אוטומטית למזון בריא, אך לא כל המותגים נוצרו שווים.

אמנם הגרנולה מלאה באגוזים וזרעים בריאים, אך למרבה הצער הם מכוסים בשמן וסוכר בהרבה מהמקרים, כדי להפוך את המוצר ליותר טעים ומושך.

במקום, הכינו את הגרנולה שלכם בעצמכם בבית.

6.פריכיות אורז

אכן הפריכיות מכילות מעט קלוריות, אך הן משאירות אותנו רעבים. כתוצאה מכך, נתפתה לאכול יותר מהן, או לאכול דברים אחרים.

מעבר לכך, חלק מפריכיות האורז עמוסות בסוכר.

המשיכו לקרוא למטה

7.מוצרי זירו-קלוריות

אפס (זירו) קלוריות אולי יכול להישמע כמו חלום, אבל הוא לא באמת.

מזונות הממותגים עם אפס-קלוריות בדרך כלל מכילים מלא סוכר ומלח. מזונות אלה מיוצרים עם תחליפי שומן וסוכר, אשר עלולים לגרום להשמנה, מאחר והם יוזמים תגובה של רעב.

לכן, הקפידו לא להתפתות למזונות שממותגים כאפס-קלוריות.

8.מזונות דלי-שומן

אל תתנו למוצרים הממותגים כדלי-שומן לעבוד עליכם. חלק מהמוצרים שממותגים כך, מכילים דברים אחרים שגורמים להם להיות טעימים יותר. ובדרך כלל, יותר טעים משמעותו יותר קלוריות.

אילו נשנושים כדאי לאכול?

קראו על 23 נשנושים טובים המסייעים לירידה במשקל


מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות