מה תנוחת השינה מעידה על הזוגיות שלכם?

מה תנוחת השינה מעידה על הזוגיות שלכם?

הדרך בה אתם חולקים את המיטה עם בני הזוג יכולה לומר הרבה על מערכת היחסים שלכם. מצאו את עצמכם ב-7 התנוחות הבאות.


1.כפיות

thespoon

 

אחת מהתנוחות הנפוצות ביותר בקרב זוגות. תנוחת הכפיות מצביעה על מערכת יחסים מגוננת ונוחה.

2.הכפית המשוחררת

theloosespoon

סוג דומה לתנוחת הכפיות המוכרת, הכפית המשוחררת עם קצת יותר מרחק בין בני הזוג. אין לבלבל את המרחק עם חוסר אינטימיות, אלא ההפך, זה רק אומר שהייתם מספיק זמן ביחד ואתם מרגישים נוח להתרחק טיפה במהלך השינה כדי לקבל שינה טובה יותר.

3.מנשקי הגב

thebackkissers

מנשקי הגב נוהגים להירדם גב אל גב עם מגע אינטימי. אתם מחוברים, אבל מספיק עצמאיים להעריך את המרחב הפרטי שלכם במיטה.

4.אהבה חופשית

thelibertylovers

גב לגב ללא מגע בין בני הזוג. למרות המרחק והגב אל גב, התנוחה מצביעה על כך שאתם מחוברים ובטוחים בזוגיות שלכם.

5.ההתרפקות

thenuzzle

הסימן האולטימטיבי לאמון והגנה במערכת היחסים. נפוץ בעיקר בזוגיות צעירה או מחודשת. שינה על הגב מעידה על ביטחון עצמי ושולחת מסר של הגנה לבן הזוג השני.

6.הסבך

thetangle

נפוצה מאוד במערכת יחסים צעירה ומצביעה על כך שאתם לא שבעים מספיק אחד מהשנייה ולא יכולים להתנתק אפילו במהלך השינה.

אבל אם אתם ישנים כך גם אחרי 6 חודשים, הדבר עלול להצביע על תלותיות בין בני הזוג.

7.חיבוק הרגל

theleghug_fixed

 

המגע העדין של הרגל קצת לא ברור והוא יכול להצביע על מספר דברים. אם רק בן זוג אחד עושה את החיבוק הדבר מצביע על רצון לאינטימיות מצידו. אם שניכם עושים זאת, אז האינטימיות במקרה זה שווה.

הירשמו לאגוגו בחינם!

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים חדשים, עדכונים לגבי אירועים וכנסים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! כמו כן, גם תהיה לכם אפשרות להגיב למאמרים באתר. התחברו דרך פייסבוק או גוגל בלחיצה על הכפתור.

קראו על  איך שינה יכולה לסייע לכם לרדת במשקל

"בריאות מהשורש" – כנס בריאות ייחודי וחד פעמי!

אגוגו והמרכז לרפואת הרמב"ם גאים להציג: כנס "בריאות מהשורש" הכנס יעסוק בשתים מבעיות הבריאות הנפוצות ביותר בחברה המערבית: עודף משקל ובעיות גב ושלד. לחצו לפרטים>>>

הרצאה: ההורמונים הסודיים המשפיעים על המשקל שלנו

מרצה: ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), רופא בהכשרתו, בוגר הטכניון, מנהל המרכז לרפואת הרמב"ם וראש תוכנית ההכשרה למטפלים ברפואה תזונתית. לחצו לפרטים נוספים>>>

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות
Click to Hide Advanced Floating Content

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 41 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים חדשים, עדכונים לגבי אירועים וכנסים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! כמו כן, גם תהיה לכם אפשרות להגיב למאמרים באתר.