תזונה

7 יתרונות בריאותיים למנגו

המנגו כל כך טעים עד שלפעמים אנו שוכחים עד כמה הפרי הזה בריא. בכתבה זו של אגוגו נביא את היתרונות הבריאותיים של המנגו.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 13/8/13

המנגו לא רק טעים

המנגו לא רק טעים

המנגו מונע סרטן

מחקרים הראו כי רכיבים נוגדי חימצון הנמצאים בפרי המנגו מסייעים בהגנה נגד סרטן המעי הגס, סרטן השד, לוקימיה וסרטן הערמונית.

המנגו מפחית כולסטרול

הרמות הגבוהות של סיבים, פקטין וויטמין C במנגו מסייעים בהורדת רמת הכולסטרול בדם, ובמיוחד את ה-LDL הוא הכולסטרול הרע.

המנגו מעולה לעור

המנגו מונע נקבוביות סתומות ומונע פצעונים. למטרה זו אפשר לצרוך את המנגו הן בצורה פנימית באכילה והן חיצונית במריחתו על העור.

המנגו בריא לעיניים

בכוס אחת של מנגו יש כרבע מהכמות היומית של ויטמין A, הנחוצה לתפקוד הראייה ומונעת עיוורון לילה ויובש בעיניים.

המנגו טוב לסוכרתיים

עלי המנגו טובים לאיזון רמת האינסולין בדם. אפשר להרתיח עלי מנגו במים, לתת לתערובת להספג היטב במשך הלילה ובבוקר לשתות את התמצית המסוננת. פרי המנגו בעל אינדקס גלקימי נמוך, לכן כמות מבוקרות בצריכת המנגו לא יקפיצו את רמת הסוכר שלך.

המנגו משפר את העיכול

הפאפאיה היא לא הפרי היחידי המכיל אנזימים המפרקים חלבון. ישנם מספר פירות, ביניהם המנגו, אשר בעל תכונה בריאותית זו. בנוסף לכך, הסיבים התזונתיים במנגו תורמים ומסייעים גם כן לעיכול.

המנגו מחזק את המערכת החיסונית

הכמות הנדיבה של ויטמין C ו-B במנגו, ובנוסף לכך כ-25 קרטונואידים, שומרים על המערכת החיסונית שלנו חזקה ובריאה.

אהבתם את המאמר? פרגנו בלייק!

התגובה שלך

תגובות