5 יתרונות בריאותיים לשכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר
מודעה

5 יתרונות בריאותיים לשכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר

אין תנוחה אשר מרגיעה את הנפש יותר משכיבה על הגב עם הרגליים למעלה על הקיר. תנוחה זו היא בעלת יתרונות בריאותיים שונים כמו למשל הקלה על שרירי הרגליים ואפילו הרגעת הנפש.

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
מודעה

שכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר
שכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר

מה זה בדיוק?

למעשה, תנוחת הרגליים על הקיר היא ממש כמו שהיא נשמעת. כל מה שאתם צריכים הוא לשכב על הגב בצורה נוחה ולקרב את הישבן קרוב ככל האפשר אל הקיר. מותחים את הרגליים כלפי מעלה על הקיר כך שגב הרגליים נחים במלואם על הקיר.

ישנם גם צורות אחרות של טיפול דומה בו מרימים מעט את הישבן כלפי מעלה ורצועה אשר קשורה לרגליים בכדי למנוע מהגוף להתאמץ בהחזקת הרגליים.

מודעה

מומלץ לתרגל למשך 10 עד 15 דקות, אבל גם מספר דקות מועט יותר יתרום לתחושה טובה יותר ובריאה. הנה 5 יתרונות בריאותיים לשכיבה על הגב עם הרגליים למעלה.

1.זרימה טובה יותר של הדם

שינוי כוח הכבידה על הרגליים וכפות הרגליים מסייע להם בהזרמה טובה יותר של הדם במקרים בהם אנשים מתמודדים עם בעיות של לחץ דם נמוך, או מבלים הרבה זמן על הרגליים במשך היום. בתנוחה זו תשתמשו בכוח הכבידה לטובתכם.

2.הקלה על שרירי רגליים כואבים

תרגול שכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר היא דרך מעולה להפחית כאבים ולחץ מאזור הרגליים. התנוחה מותחת את השרירים האחוריים של הרגל. במידה ואתם סובלים מרגליים עייפות או כואבות תחושו הקלה מיד לאחר תרגול שכזה.

3.נותן את היתרונות של עמידה על הראש – רק בלי המאמץ

נכון, בן-גוריון לא נהג לעמוד על הראש סתם! אבל בשביל זה צריך קצת יותר מיומנות. אך ניתן ליישם את היתרונות הבריאותיים של עמידה על הראש גם בתנוחה של שכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר. התנוחה משפרת את זרימת הדם ואפילו מסייעת למערכת העיכול שלנו.

קראו על  תזונה לפני אימון: מה לאכול לפני אימון

4.הרגעת הנפש

שכיבה על הגב עם הרגליים על הקיר יכולה לסייע לכם לקבל שקט נפשי, מסייעת במקרים של חרדה ואפילו דיכאון קל, כל זאת במידה ואתם מתרגלים את התנוחה בצורה קבועה. נסו להרגע ככל הניתן, הרגיעו את גופכם והתמקדו בנשימות עמוקות ונסו להגיע למצב הדומה למדיטציה. בזמן שאתם נושמים שחררו מהמחשבות והתמסרו לחלוטין עד שתגיעו לתחושה של רוגע מושלם.

5.הקלה על כאבי ראש ומיגרנות

תנוחה זו יכולה לסייע גם במקרים של כאבי ראש ואפילו מיגרנות. במיוחד אם זה משולב בקשירת בד על הראש שיגרום לחץ.

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.

רוצים להגיע לאירוע הקרוב של אגוגו?

אנו גאים ומתרגשים להציג את האירוע הבא של אגוגו. 2 הרצאות בבוקר חד-פעמי! איך לשפר את הזיכרון? איך לשפר את השינה? אלה רק 2 מהשאלות שנענה עליהן בכנס.לחצו לפרטים>>

מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 41 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.