מזונות שכדאי לאכול לאחר אימון

מזונות שכדאי לאכול לאחר אימון

אכילת המזונות הנכונים לאחר אימון יכולה לסייע לנו לשקם ולבנות את שרירי הגוף, ולהכין אותם לאימון הבא.


המשיכו לקרוא למטה

החשיבות של אכילה לאחר  אימון

אכילה לאחר אימון תעזור לגוף לחדש את האנרגיה שאבדה. במהלך האימון השרירים משתמשים בגלוקוז המאוחסן בגוף, הנקרא גליקוגן, והרמות שלו הולכות ומתרוקנות במהלך האימון.

פעילות גופנית המשלבת סיבולת, כמו ריצה, משתמשת יותר בגליקוגן, יותר מאשר באימוני התנגדות, כמו הרמת משקולות.

השפעה נוספת של פעילות גופנית היא שהשרירים מפתחים קרעים מיקרוסקופיים קטנים שתזונה טובה תסייע בשיקומם.

המשיכו לקרוא למטה

צריכה תזונתית נכונה לאחר אימון משחזרת את רמות האנרגיה ומפחיתה את העייפות, עוזרת לגוף לשקם את השרירים ולחזק אותם לאימונים עתידיים.

חלבונים, פחמימות ושומנים בריאים כולם חיוניים להחלמת הגוף.

כשאתם מחפשים מזונות לאכילה לאחר האימון, חפשו מזונות שמתעכלים בקלות כדי להאיץ את ספיגתם.

כדאי מאוד גם להקפיד על מזונות שלמים, כלומר שמכילים גם מיקרונוטריינטים אחרים.

להלן מספר אפשרויות.

פחמימות

  • שיבולת שועל
  • קינואה
  • בטטה
  • לחם מחיטה מלאה
  • קרקרים מחיטה מלאה
  • פירות כמו: בננה, תפוח, וכו.

חלבונים

  • גבינת קוטג'
  • טונה או סלמון
  • ביצים
  • יוגורט יווני
  • עוף (עדיפות לחזה עוף)
  • טופו
  • שייק חלבון

שומנים בריאים

  • אבוקדו
  • זרעי פשתן
  • חמאת בוטנים טבעית
  • אגוזים

הספר שיסייע לכם לאכול בריא ולרדת במשקל!

אנו גאים ומתרגשים להודיע כי ספר התזונה והדיאטה הראשון של אגוגו יצא לאור. רוצים עותק? לחצו כאן.
קראו על  היתרונות הבריאותיים של הבזיליקום

מודעה

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות