אתגר חיזוק שרירי הבטן, הישבן והרגליים ב-30 ימים
מודעה

אתגר חיזוק שרירי הבטן, הישבן והרגליים ב-30 ימים

קחו את אתגר 30 הימים הבא וחזקו את שרירי הרגליים, הבטן והישבן. 3 התרגילים באתגר יסייעו לכם לעצב את הבטן ופלג הגוף התחתון.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 15/8/15

התרגילים

כפיפות בטן – אימון שרירי הבטן ושרירי הליבה. נסו לא להיעזר בתנופה בעלייה.

בטן קומנדו – חיזוק שרירי הבטן וכמו כן מחזק את שרירי הגב התחתון. עולים עם המרפק לברך הרגל הנגדית, תוך כדי שמירה על הרגל השניה ישרה ומיד מחליפים רגליים.

המשיכו לקרוא למטה

סקוואטים – חיזוק שרירי ליבה ופלג הגוף התחתון. התרגיל מחזק הרבה מאוד שרירים, ביניהם הרגליים והישבן.

אתגר 30 ימים
הזמינו את החברים שלכם לאתגר!

מודעה

לאכול בריא. לרדת במשקל. הספר של אגוגו יצא לאור!📗

אנו גאים ומתרגשים להודיע כי ספר התזונה והדיאטה הראשון של אגוגו יצא לאור.🦎🥰

הספר עוסק בכל עולם התזונה באופן מקיף וענייני, ומתמקד במיוחד באכילה בריאה וירידה במשקל.

הספר זמין לרכישה באתר אגוגו בלבד! כרגע במלאי מוגבל.

רוצים לראות מה מכיל הספר ואיך ניתן להזמין אותו? לחצו על התמונה.

קראו על  תזונה לפני אימון: מה לאכול לפני אימון