10 דקות אימון ביתי לחיזוק שרירי הגב (ללא משקולות)
המשיכו לקרוא למטה

10 דקות אימון ביתי לחיזוק שרירי הגב (ללא משקולות)

הגב שלנו נתון לעומסים גדולים במשך כל היום, עומסים אלו עלולים עם הזמן לגרום לבעיות בריאותיות שונות כמו כאבים באזורים שונים בגב, פריצת דיסק, ובעיות עמוד שדרה אחרות. בצעו את התרגילים הבאים לחיזוק שרירי הגב ותמכו בעמוד השדרה שלכם.



מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

קראו על  9 יתרונות של אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT)

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות