3 שלבים להפסקת כאבים בצוואר

3 שלבים להפסקת כאבים בצוואר

שלושה תרגילים לחיזוק שרירי הצוואר יכולים להפחית כאבי צוואר ב-80 אחוזים בפחות מ-3 חודשים, על פי מחקר אשר נעשה בדנמרק.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 29/12/15

במחקר השתתפו 42 נשים בין הגילאים 36 עד 52. החוקרים מאמינים כי תרגילי החיזוק (אותם נדגים בהמשך הכתבה) יכולים לסייע בהתפתחות השרירים במקום הרקמות הפצועות.

בכל תרגיל יש לכופף מעט את הרגליים. יש להשתמש במשקולת במשקל בין 1 קילו עד 2 קילו. עשו 3 סטים הכוללות 8-12 חזרות, 3 פעמים בשבוע בימים לא רצופים.

המשיכו לקרוא למטה

1.הרמת כתפיים

shrug
תרגיל הרמת כתפיים

החזיקו את הידיים בצידי הגוף, פנים כפות הידיים לכיוון הגוף. הקפידו על ידיים ישרות, משכו את הכתפיים לכיוון האוזניים, עצרו לשניה והורידו את הידיים באטיות.

2.חתירה עליונה

תרגיל חתירה עליונה

התחילו עם כפות הידיים מלפנים לירכיים. כופפו את המרפק הצידה, והרימו את המשקולות עד גובה עצם הבריח. עצרו, והורידו את המשקולות באטיות.

3.פרפר הפוך

פרפר
תרגיל פרפר הפוך

הטו את הגוף קדימה, כך שהחזה פונה לכיוון הרצפה והידיים תלויות כלפי מטה. יש להקפיד על גב ישר. כשהמרפקים מעט מכופפים, הרימו את הידיים לצדדים, מקביל לקרקע, עצרו וחזרו לנקודת המוצא.

אהבתם? פרגנו בלייק!

רוצים להבין לעומק איך לאכול בריא ולרדת במשקל?

הזמינו את ספר התזונה והדיאטה של אגוגו! רוצים עותק? לחצו כאן.

קראו על  איך להתחיל ללכת כשיש לכם מעל 10 קילו לרדת במשקל