3 שלבים להפסקת כאבים בצוואר
הכנס הקרוב של אגוגו
התחילו לקרוא למטה

3 שלבים להפסקת כאבים בצוואר

שלושה תרגילים לחיזוק שרירי הצוואר יכולים להפחית כאבי צוואר ב-80 אחוזים בפחות מ-3 חודשים, על פי מחקר אשר נעשה בדנמרק.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 29/12/15

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
המשיכו לקרוא למטה

במחקר השתתפו 42 נשים בין הגילאים 36 עד 52. החוקרים מאמינים כי תרגילי החיזוק (אותם נדגים בהמשך הכתבה) יכולים לסייע בהתפתחות השרירים במקום הרקמות הפצועות.

בכל תרגיל יש לכופף מעט את הרגליים. יש להשתמש במשקולת במשקל בין 1 קילו עד 2 קילו. עשו 3 סטים הכוללות 8-12 חזרות, 3 פעמים בשבוע בימים לא רצופים.

1.הרמת כתפיים

shrug
תרגיל הרמת כתפיים

החזיקו את הידיים בצידי הגוף, פנים כפות הידיים לכיוון הגוף. הקפידו על ידיים ישרות, משכו את הכתפיים לכיוון האוזניים, עצרו לשניה והורידו את הידיים באטיות.

2.חתירה עליונה

תרגיל חתירה עליונה

התחילו עם כפות הידיים מלפנים לירכיים. כופפו את המרפק הצידה, והרימו את המשקולות עד גובה עצם הבריח. עצרו, והורידו את המשקולות באטיות.

3.פרפר הפוך

פרפר
תרגיל פרפר הפוך

הטו את הגוף קדימה, כך שהחזה פונה לכיוון הרצפה והידיים תלויות כלפי מטה. יש להקפיד על גב ישר. כשהמרפקים מעט מכופפים, הרימו את הידיים לצדדים, מקביל לקרקע, עצרו וחזרו לנקודת המוצא.

אהבתם? פרגנו בלייק!

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
מודעה

אגוגו מציג כנס חדש ובלעדי - "לחשוב בריא"!

2 הרצאות בבוקר אחד! מביאים לכם את המרצים הטובים ביותר. לחצו לפרטים והרשמה>>


מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

קראו על  איך הליכה יכולה לעזור לנו לרדת במשקל ובשומן הבטני

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

אגוגו מציג כנס חדש ובלעדי – "לחשוב בריא"!

2 הרצאות בבוקר אחד! חצי מהכרטיסים כבר אזלו! לחצו לפרטים והרשמה.