איך להיפטר מהר מהשומן בזרוע העליונה?
מודעה
איך להיפטר מהר מהשומן בזרוע העליונה?

איך להיפטר מהר מהשומן בזרוע העליונה?

תרגילים המתמקדים בזרועות נחוצים מאוד עבור חיזוקם ושיפור המראה שלהן. אך עם זאת יש לזכור עוד אלמנטים עליהם נדבר במאמר.

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.
מודעה

הקדמה

כמו שאתם אולי כבר יודעים, לא ניתן להתמקד ולשרוף שומן באזור ספציפי אחד בגוף. כלומר, כשאנו שורפים שומן, התהליך קורה בכל הגוף.

לכן, אנו צריכים להקפיד על תזונה בריאה ולהקפיד להיות בגרעון קלורי. כלומר, לא לאכול יותר קלוריות ממה שהגוף שלנו שורף במשך היום.

התזונה משחקת תפקיד מאוד גדול כשאנו רוצים לרדת באחוזי השומן. אבל ישנם עוד אלמנטים שיכולים לסייע לנו כמו פעילות אירובית, אימוני כוח והקלוריות שאנו שורפים במנוחה ובפעילות שאינה אימון.

ריצה קלה היא אחת מהדרכים הכי טובות ולא יקרות שיש. היא שורפת יותר קלוריות וכל מה שצריך זה נעלי ספורט נוחות.

פעילות אירובית יכולה לסייע לנו לשרוף עוד קלוריות בכל יום וכך גם להשיל את השומן בכל הגוף וגם בזרוע העליונה.

מודעה

התרגילים הבאים אמנם לא יסייעו לשרוף את השומן ישירות בזרוע, אבל כן יוכלו לסייע בחיזוקן וחיטובן וכך לתרום לשיפור המראה.

תרגיל לשריר הזרוע

הטריק בתרגיל זה הוא חיזוק שריר הזרוע הקדמי תוך כדי הרמת משקל קל עם מספר רב של חזרות. קחו 2 משקולת של 1-2 קילוגרם והחזיקו אותם כמו בתמונה A. הרימו אותם באיטיות עד הכתפיים. עכשיו, החזירו כלפי מטה בכדי להשלים חזרה אחת. בהתחלה, עשו כל יום 2 סטים של 10 חזרות. לאחר מכן, הוסיפו עוד ככל שתשתפרו.

תרגיל לשריר הזרוע
תרגיל לשריר הזרוע

תרגיל לזרוע האחורית

תרגיל זה נועד לעצב ולבנות את השרירים באזור היד האחורית. ראשית, עמדו כשרגליכם מעט מפושקות. החזיקו משקולת בשתי הידיים מאחורי העורף. הרימו את המשקולת באיטיות למעלה עד הסוף, חזרו לנקודת המוצא. עשו 2 סטים הכוללים 10 חזרות. והוסיפו ככל שאתם משתפרים.

קראו על  9 יתרונות של אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT)
תרגיל לזרוע האחורית
תרגיל לזרוע האחורית

כפיפות מרפקים על כסא

תרגיל זה יעיל בחיזוק שרירי הידיים, אבל גם לחיזוק הגב. בחרו כסא יציב או רהיט דומה. מקמו את הידיים שלכם עליו, הידיים צריכות להיות ברוחב הכתפיים.

התרחקו מעט מהכסא, והקפידו על פלג גוף עליון ישר- זאת תנוחת המוצא שלכם. כפפו את המרפקים ורדו למטה עם הישבן וחזרו לתנוחת המוצא. עשו 3 סטים של 20 חזרות, כל יום.

מודעה

כפיפות מרפקים על כסא
כפיפות מרפקים על כסא

 

הצטרפו לאגוגו בחינם!

ותקבלו ידע לבריאות טובה יותר ישירות למייל.

רוצים להגיע לאירוע הקרוב של אגוגו?

האירוע יכלול שתי הרצאות מרתקות, מעמיקות ועשירות, אשר עוסקות בנושאים שנוגעים ומשפיעים על כל אדם - זיכרון ושינה. לחצו לפרטים>>

מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

הגיבו על המאמר..

באפשרותכם להגיב על כל מאמר באגוגו. פשוט הירשמו בקליק לאתר דרך פייסבוק או גוגל.
avatar
  קבל התראות  
קבל התראות

הירשמו לאגוגו בחינם! מעל 41 אלף כבר הצטרפו.

ותוכלו להנות מהניוזלטר של אגוגו, מאמרים, עדכונים לגבי אירועים, תקבלו מיד 2 מדריכים מתנה במייל! והאפשרות להגיב למאמרים באתר.