איך להיפטר מהשומן הנמצא בין הזרועות לבית השחי
המשיכו לקרוא למטה

איך להיפטר מהשומן הנמצא בין הזרועות לבית השחי

אחת התלונות של נשים בעונת הקיץ היא העור השומני, אשר נמצא בין החזייה לבית השחי בחלק הקדמי והאחורי של הגוף. כדי לפתור זאת יש להקפיד על תזונה נכונה, אבל כמו כן על אימון גופני המתמקד בחלק זה של הגוף. הבאנו כאן מספר תרגילים עיקריים אשר יכולים לסייע לנו בכך.

אגוגו-מגזין בריאות | Agogo | פורסם 1/9/15

"לאכול בריא. לרדת במשקל." - הספר של אגוגו יוצא לאור!

אנו גאים ומתרגשים להודיע כי ספר התזונה והדיאטה הראשון של אגוגו יצא לאור. הספר מכיל 300 עמודים! הכתובים בשפה פשוטה וברורה והוא מקנה כלים פרקטיים ומעשיים שניתן ליישם ביום יום.
רוצים לראות מה מכיל הספר ואיך ניתן להזמין אותו? לחצו על התמונה.
מודעה

מדריך חינם לקוראי אגוגו!

המדריך שיעזור לכם לשמור על משקל תקין, להיות ערניים וחיוניים יותר והרבה יותר בריאים! המדריך הזה עזר עד היום לאלפי אנשים. כתב אותו ד"ר גיל יוסף שחר (M.D), ראש המרכז לרפואת הרמב"ם.

המשיכו לקרוא למטה

פרפר אחורי

  • שבו על כיסא
  • השענו עם פלג הגוף העליון קדימה
  • כופפו מעט את המרפקים והרימו את המשקולות לצדדים עד שהידיים מקבילות לקרקע
  • החזיקו, וחזרו לנקודת המוצא

חיזרו על הפעולה 10 פעמים

פרפר אחורי

פרפר קדמי

  • שכבו על הרצפה
  • פרסו את הידיים לצדדים תוך כדי החזקת המשקולות
  • כופפו מעט את המרפקים והרימו את המשקולות עד שהן כמעט נוגעות אחת בשניה
  • חזרו לנקודת המוצא

חזרו על הפעולה 10 פעמים

פרפר קדמי

כפיפות מרפקים

  • רדו למצב שתיים
  • רדו עם הגוף עד שהחזה כמעט נוגע בקרקע
  • חזרו לנקודת המוצא

חזרו על הפעולה כמה שאתם יכולים.

פרפר קדמי

יש לבצע את התרגילים 2-3 פעמים בשבוע וככל שנשתפר כך נוכל לעלות את הרמה ולהוסיף עוד חזרות וסטים.

קראו על  תכנית אימון שבועית לסגר (רמה בינונית)

אהבתם? פרגנו בלייק!

חדש באגוגו! אפטרמיל!


לרדת במשקל עם אגוגו!

רוצים תפריט תזונתי אישי וליווי צמוד של אגוגו? עשרות כבר הצטרפו לתכנית התזונתית שלנו. לחצו לפרטים>>

מארז התזונה של אגוגו!

מארז התזונה של אגוגו מסייע לאלפים לרדת במשקל בצורה יעילה וקלה! רוצים פרטים? לחצו על הקישור.

תכנים נוספים של אגוגו