דיאטה

11 טריקים של “כפית אחת” כדי לרדת במשקל

אם אתם מעוניינים לרדת במשקל מהר, אל תפנו לכדורי דיאטה או תרופות מסוכנות. טריקים אלה של כפית אחת בלבד, יעזרו לרסן את התיאבון ולספק לגופכם חומרים מזינים ובריאים שהוא זקוק להם על מנת לחזור למסלול ולהוריד קילוגרמים.


1.כפית של חומץ תפוחים לתמיכה ברמת הסוכר בדם

לחומץ תפוחים יש מספר שימושים ביתיים, כמו גם שימושים פנימיים וחיצוניים עבור גופנו. כאשר תוסיפו כפית חומץ תפוחים לכוס מים- תכניסו חומרים מזינים שלא תקבלו ממים בלבד, ותרוו את גופכם באותו הזמן. כמו כן תוכלו לשמור כך על רמות סוכר יציבות בדם. חומץ התפוחים הטוב ביותר הוא אורגני לא מפוסטר.

למה זה עובד: ניטור רמת הסוכר בדם, או לפחות מודעות לכך כאשר אוכלים, היא דרך טובה להימנע מקפיצות שעלולות להוביל לעלייה במשקל. המחקר על איך חומץ התפוחים עוזר לסוכר בדם נראה מאוד מבטיח, ושווה להפוך אותו לחלק משגרת ההרזיה היומית.

2.כפית של דבש אורגני עבור אנזימי עיכול

ישנם אנזימים ונוגדי חמצון בדבש גולמי שמועילים לגוף, אך למרבה הצער אינם נמצאים ברוב סוגי הדבש הקיימים. כמות האנזימים בדבש שלא עבר עיבוד הוא מדהים, אלפי אנזימים שונים שנועדו לסייע למערכת העיכול. בדבש מעובד, הדבש הכי נפוץ, אנזימים אלה נעלמים, ולכן הוא אינו מספק את אותה תועלת. הקפידו לקרוא את התווית ושיהיה מצויין עליה- אורגני וגולמי. למרות שאין דבר כזה דבורים אורגניות, השדות המקיפים את מתקני ייצור הדבש יהיו אורגניים.

למה זה עובד: שמירה על תקינות מערכת העיכול מהווה מרכיב מרכזי בירידה במשקל. אנזימי העיכול ונוגדי החמצון אשר בדבש אורגני גולמי תומכים במערכת העיכול והגוף בכללותו, ויעזרו לכם לרזות בלי להשקיע מאמץ רב.

3.כפית של שמן קוקוס כדי לדכא את התיאבון

לשמן הקוקוס מספר יתרונות, וכאשר אתם מעוניינים לרדת במשקל, החשוב ביותר מיתרונותיו הוא יכולתו לעזור בירידה במשקל. בהשוואה לשמנים אחרים, קל לראות כי בשמן קוקוס יש יותר שומן רווי מאשר בכמה מהשמנים הנפוצים ביותר, אך הוא מכיל גם שומנים בריאים, והשומן הרווי שהוא מכיל אינו מאותו סוג של שומן רווי הנמצא בהמבורגר.

אתם יכולים להשתמש בו בבישול, או פשוט לקחת ממנו כפית, אם אתם מעוניינים להחזיק את עצמכם בין ארוחות. יש לזה טעם חמאתי וטעים שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם אפילו לא נמצאים כרגע בדיאטה.

למה זה עובד: שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן, אשר לא רק מסייעות לתחושת מלאות כאשר אוכלים ממנו, אלא גם מגדילות קצב חילוף החומרים, כך שתוכלו לשרוף שומן באופן טבעי.

4.כפית ג’ינג’ר לסייע לירידה במשקל

ג’ינג’ר הוא תבלין שיעזור לכם להיפטר משומן באופן ספציפי, ולא רק ממשקל הגוף הכולל. זה חשוב כאשר אתם מנסים לרזות, כי אתם  בהחלט רוצים לוודא שמה שאתם מורידים הוא שומן, ולא מים או מסת שריר. אין צורך למלא את הפה בכפית אבקת ג’ינג’ר או ג’ינג’ר טחון כדי להשיג את התועלת. הוסיפו כפית או כף למנה שאתם מכינים ותקבלו את ההשפעות החיוביות של הג’ינג’ר. הג’ינג’ר יכול להתאים לתיבול מרקים, להוסיף טעם חריף, ואפילו ניתן להוסיף אותו לשייקים.

למה זה עובד: ג’ינג’ר עובד על הגוף בשתי דרכים- הוא  עוזר לשפר את העיכול, דבר אשר לבדו יעזור לכם לרדת במשקל אם אתם נלחמים בעיכול איטי. הוא פועל גם כממריץ את חילוף החומרים, מה שאומר שתשרפו יותר קלוריות מאשר קודם לכן, דבר אשר יוביל לירידה במשקל ללא מאמץ.

5.כפית טימין (קורנית) עבור נוגדי חמצון וויטמינים

אם זה לא טעים, הסיכויים שתקחו כפית ממשהו הם די נמוכים. במקרה זה, תימין הוא תיבול שניתן להשתמש בו בבישול או בתה, כדי להנות מיתרונות של ירידה במשקל.  טימין יוסיף המון טעם לחזה עוף, כמו גם לחזה הודו רזה. בנוסף, לאכול מחלבונים רזים אלה הוא דבר חשוב בפני עצמו, שכן הם יעזרו לכם לרדת במשקל, וכאשר תשלבו אותם עם תבלין טעים תמצאו שאתם נהנים לאכול אותם, במקום להרגיש שאתם מתענים.

למה זה עובד: טימין הוא לא רק תבלין טעים, אלא גם מלא בחומרים נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים אשר יסייעו לשמור על התאים של הגוף מוגן ומסוגל להתמודדות עם הלחץ שמגיע עם הירידה במשקל. זהו גם חומר משתן, אשר יכול לעזור לשחרר משקל יתר הנובע מאצירת נוזלים ולנקות רעלים.

6.כפית כורכום עבור נוגדי חמצון

כורכום הוא תבלין המשמש לעתים קרובות במטבח ההודי, אבל לא קיבל הרבה כוח משיכה בסוגים אחרים של מזון. קל לזהות אותו לפי הצבע הכתום-צהוב הבהיר שלו, והטעם המובהק שהוא מוסיף לארוחה. הוא גם מוסיף המון נוגדי חמצון ויעזור לכם לשרוף שומן.

תוכלו להשתמש בו כחלק מהבישול שלכם, להפוך אותו לתה על ידי הוספת מים חמים תוך כדי בחישה, עד שהוא נמס. אבל הדרך הקלה ביותר לאכול יותר כורכום היא להוסיף אותו לבשרים רזים, מבשר בקר רזה ועד חזה עוף. יש לו את היכולת לא רק לתת צבע מדהים למנה, אלא גם טעם טעים שמשתלב יפה עם תבלינים אחרים.

למה זה עובד: כורכום הוא אחד התבלינים הפחות מוכרים כיעילים לירידה במשקל. הוא פועל כמרכיב אנטי דלקתי, אז הוא יעזור לכם לכאוב פחות ולבצע יותר דברים, מה שיביא להרזיה מהירה בשילוב עם תזונה בריאה.

7.כפית זרעי פשתן עבור חומצות שומן אומגה 3

פשתן לא רק שיעזור לכם לשמור על שובע עד הארוחה הבאה, אלא שהוא מכיל גם נוגדי חמצון וסיבים שיהפכו את הסבירות לירידה במשקל ליותר גבוהה. הוספת פשתן טחון לתזונה היא קלה כמו שימוש בכפית. ניתן לפזר אותו מעל סלט, להוסיף במהירות למרק או שייק ולהגביר את הרכיבים התזונתיים שבהם מבלי לשנות את הטעם.

למה זה עובד: צריכה מספקת של אומגה -3 היא חשובה אם אתה רוצים שהגוף שלכם יתפקד היטב. פעמים רבות עלייה במשקל מתרחשת עקב מחסור תזונתי, כך שפיצוי על המחסור הוא בעדיפות ראשונה. תופתעו לגלות איזה הבדל זה עושה כאשר אתה מתחילים לצרוך את כל מה שאתם זקוקים לו.

8.כפית קינמון עבור מינרלים חיוניים וסיבים

הקינמון הוא לא רק תבלין טעים שמשדרג טעמם של קינוחים, זהו כלי שאתם יכולים להשתמש בו במסגרת גישה כוללת לירידה במשקל. כאשר נעשה בו שימוש בזמן הנכון, ובדרך הנכונה, קינמון יכול להיות לעזר רב עוצמה וימריץ את התוצאות.

שילוב פופולרי אחד עבור הרזיה הוא קינמון ודבש. קחו כפית של כל אחד מאלה, וערבבו אותם יחד במים חמים כדי ליצור תה. אפשר לשתות בכל זמן במשך היום כדי לעזור לירידה במשקל.

למה זה עובד: קינמון מכיל מינרלים שהגוף שלכם זקוק להם כל יום, ומהווה מקור מפתיע של סיבים. על ידי סיוע למענה על התצרוכת היומית המומלצת של סיבים, כפית של קינמון תעזור לכם לשמור על משקל בריא, או לגרום לכם להגיע לשם, אם עדיין לא הגעתם.

9.כפית מיץ לימון לתמיכה במערכת החיסונית

בלימון משתמשים לעיתים קרובות בתעשיות חומרי הניקוי, בשל תכונותיו המכווצות, ואותו כוח ניקוי יכול לעבוד כדי לעזור לגוף לרדת במשקל, ולעזור לכם להרגיש טוב לאורך כל הדרך. הוסיפו כפית מיץ לימון לכוס מים חמים, דבר הראשון על הבוקר, ובכך תעזרו לעיכול שלכם ותתחילו את היום עם פיצוץ של ויטמין C. הוסיפו לימון למים שלכם לאורך כל היום, ותעזרו לגוף להיות באיזון אלקאלי, מה שעוזר לירידה במשקל.

למה זה עובד: מערכת חיסונית שמתפקדת כראוי, היא המפתח לירידה במשקל. לא רק שתהיו בפחות סיכוי לתפוס הצטננות, דבר שיכול למנוע מכם ביצוע פעילות גופנית, אלא שויטמין C יכול לעזור להפוך את גופכם למכשיר שריפת שומן, במקום למאגר שומן.

10.כפית אבקת קקאו כהה עבור אנטיאוקסידנטים

בטח שמעתם על ההשפעות המיטיבות של שוקולד מריר, אשר מלא בנוגדי חמצון ואינו מכיל תוספת סוכר כמו זו שבשוקולד חלב. אחת הדרכים הנגישות ביותר ליהנות משוקולד מריר היא עם אבקת קקאו כהה. הוסיפו כפית של אבקת קקאו כהה לתוך שייק, וכך לא רק ​​שתוסיפו את הטעם השוקולדי שירסן את התשוקה למתוק, אלא תגדילו את כמות נוגדי החמצון, עבור בריאות טובה וירידה מהירה יותר במשקל.

למה זה עובד: הפוליפנולים שבאבקת הקקאו, הם אלה שעושים את העבודה הזאת. יש להם השפעה חיובית על מערכת העיכול, דבר שמוביל את הגוף לתפקוד טוב יותר, פחות אגירת רעלים, וכך אתם מרזים.

11.כפית מחית אבוקדו עבור שומנים בריאים

במקרה של ספק מה לאכול ותהיה איך לרדת במשקל מהר, פשוט אכלו אבוקדו. באמת שאין זמן ביום, שאינו מתאים לטעם הרך והמרענן של אבוקדו. אתם יכולים להוסיף אותו לתוך שייק בבוקר, להשתמש בו כחטיף בין הארוחות, על סלטים, או בתור בארוחת הערב. מעיכתו, הופכת אותו לאפילו קל יותר לעיכול, וכפית ממנו, תתן קפיצה לכמות הסיבים שיש לצרוך בכל יום על מנת לאפשר ירידה במשקל. תמיד היו בטוחים שאתם צורכים מספיק סיבים, מינימום של 25 גרם ועד 35 גרם, אם אתם יכולים לנהל את זה. התחילו להגדיל לאט את כמות הסיבים, ותראו תוצאות בירידה במשקל.

למה זה עובד: אבוקדו מלא בשומנים בריאים, אשר למעשה מסייעים לשרוף שומן במקום לצבור אותו.  הם גם מקור מצוין לאשלגן, מינרל חשוב כאשר מנסים לרדת במשקל.

התגובה שלך

תגובות