תזונה

כרישה – 5 יתרונות בריאותיים מפתיעים

לכרישה יתרונות בריאותיים רבים היא מכילה ויטמינים ומינרלים רבים כמו ויטמין A, ויטמין B6, ויטמין C, ויטמין K, ברזל, מגנזיום ומנגן. בנוסף לכך היא טעימה מאוד וניתן להכין מהכרישה מטעמים רבים.

אגוגו-מגזין בריאות | Agogo | פורסם 2/12/14

כרישה טובה לירידה במשקל

כרישה טובה לירידה במשקל

כרישה טובה לירידה במשקל

הכרישה מעולה לכל דיאטה בזכות הכמות הקלורית הנמוכה שלה. כמו כן הכמות המשמעותית של הסיבים בכרישה מסייעת לתחושת שובע ארוכה יותר ומזרזרת את חילוף החומרים.

כרישה מפחיתה את הסיכון למחלות דלקתיות כרוניות

בכרישה נמצאים רכיבים אשר יכולים להפחית את הסיכון למחלות דלקתיות כרוניות כמו סוכרת, השמנה ודלקות מפרקים.

כרישה טובה להריון

כרישה מכילה בתוכה חומצה פולית, חומצה זו הכרחית למניעת בעיות בריאותיות במהלך הלידה.

כרישה מכילה נוגדי חימצון

רכיבים הנקראים פוליפינולים הנמצאים בכרישה ידועים כנוגדי חימצון חזקים הנלחמים ברדיקלים חופשיים הגורמים למחלות כרוניות והזדקנות מואצת.

כרישה מכילה ויטמינים ומינרלים

הכרישה מכילה ויטמין C אשר חשוב בין השאר בהחלמת פצעים והיווצרות קולגן. הברזל בכרישה אחראי על היווצרות המוגלובין והמנגן מתפקד כקו-אנזים המתפקד בפעולות רבות בגופנו. אכילת כרישה באופן קבוע יכולה להבטיח שאתה מקבל את כל הרכיבים המזינים האלה.

התגובה שלך

תגובות