דיאטה תזונה

מאכלים שורפי שומן

נכון, אכילת שומן ערבה לחך, עושה אותנו שמחים, שומרת על חום גופנו, מגינה עלינו, ואף משאירה אותנו בחיים. אבל, יותר מדי שומן יכול להיות מאוד רע בשבילנו. אז אם אתם מנסים להוריד את הכרס או להרזות קצת, אז אולי כדאי שתתחילו לדבוק במזונות שורפי שומן. 

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 4/11/12

מאכלים שורפי שומן

אלו מאכלים עוזרים לנו בשריפת שומן?

הודו

רמת הקלוריות הנמצאות בחלבון תרנגול ההודו היא מהנמוכות בממלכת החי. כמו בחלב, בשר תרנגול ההודו מכיל חומצות אמינו ששומרות על מסת השריר שלנו בזמן הדיאטה, כלומר, ההפחתה במשקל הנגרמת כתוצאה מדיאטה לא תגרום לנו נזק לשריר ולא תעשה אותנו חלשים. חומצות האמינו גם גורמות למטבוליזם שלנו לתפקד במלוא המרץ כך שנשרוף יותר שומן. סתם לידע כללי, החלבון הוא משביע יותר מפחמימות או שומן ולכן אכילתו תגרום לנו לאכול פחות.

בוטנים

בוטנים?!..כן בוטנים!!.. בוטנים יכולים להילחם בעלייה שלנו במשקל, יכולים למתן את עליית רמת הסוכר בדם וכמו כן לדכא את הרצון שלנו לפחמימות. מחקר אחד מצא כי נחקרים אשר הוסיפו לדיאטה שלהם 500 קלוריות של בוטנים למשך 3 שבועות, לא העלו במשקל למרות עלייה בצריכת הקלוריות, וכמו כן חוו ירידה ברמת הטריגלצדירים (אנו מתנצלים), אלו שומנים בדם הקשורים בין השאר למחלות לב. הבוטנים בעצם היותם משביעים ומדכאי תאבון גורמים לנו פשוט מאוד לאכול פחות.

יוגורט דל-שומן

יוגורט פשוט ודל שומן הוא אחד המקורות הטובים לסידן, הסידן נלחם בשומן בגופנו. מחסור בסידן בגופנו יכול להוביל לשחרור קלציטריול (אנו שוב מתנצלים), הורמון איום ונורא הגורם לנו לאחסון השומן בגוף. לכן צריכה מאוזנת ובכמות מספקת של סידן תעזור לנו לנצח בשריפת השומן. כמו בבשר ההודו גם היוגורט מכיל חומצת אמינו העוזרת לנו בשריפת שומן.

דגני בוקר

רוצים מאכל שימלא אותכם בסיבים תזונתיים וכמו כן רמת השומן בו תהיה נמוכה משאר ארוחות בוקר (כמו חביתה?, פנקייק?), יופי, אז תתחילו להוסיף דגני בוקר לארוחת הבוקר שלכם, זה יגרום לכם להתחיל להרזות. מחקר מצא כי נשים אשר נהגו לאכול דגני בוקר באופן קבוע היו בסיכון מופחת של 30 אחוז ללקות בעודף משקל. בכדי לקבל את המיטב מדגני הבוקר, בחר לך סוג שעשיר במיוחד בסיבים תזונתיים וכמו כן שיהיה כמה שיותר דל בשומן.

התגובה שלך

תגובות