איכות חיים

5 דרכים טבעיות לטפל בשקיות בעיניים

שקיות מתחת לעיניים נפוצות יותר ככל שאנו מזדקנים, אבל לא רק, שקיות בעיניים יכולות להיות תוצר של חוסר שינה, אלרגיות והרגלי חיים אחרים. בפוסט זה נביא 5 פתרונות מהירים לטיפול וטישטוש שקיות מתחת לעיניים.

אגוגו-מגזין בריאות | Agogo | פורסם 9/12/14

הניחו שקיות תה על העיניים
הניחו שקיות תה על העיניים

השתמשו בשקיות תה

הרכיבים בתה מסייעים בהקלת תופעת השקיות מתחת לעיניים. הרתיחו 2 שקיות תה, תנו להן להתקרר על צלחת והניחו על הפנים, אף ועיניים תוך כדי שכיבה על הגב למספר דקות.

שתו הרבה מים

שקיות בעיניים נגרמות לעיתים קרובות על ידי ריכוז גבוה של מים עקב מליחות גבוהה באזור העיניים. אתה יכול להתעורר עם שקיות בעיניים לאחר אכילת מזונות מלוחים, לכן כדאי מאוד להגביל בצריכת המלח ולשתות הרבה מים. כמו כן, כדאי להמעיט במשקאות המייבשים אותנו כמו קפה ואלכוהול.

הרגיעו את עינכם עם משהו קר

בטח שמעתם בעבר על השימוש במלפפונים בטיפול בשקיות בעיניים, אבל בעצם אלו לא המלפפונים שמסייעים, אלא הטמפרטורה הקרה המרגיעה את האזור מתחת לעיניים. המלפפונים הם בדיוק בגודל המתאים, הצורה והמרקם ולכן הם כל כך טובים. לכן, וודאו שהמלפפונים יוצאים קודם מהמקרר לפני שאתם מניחים אותם על העיניים.

השתמשו בקונסילר

כדי לקבל תוצאה ממש מהירה השתמשו בקונסילר, אולי זה לא פותר את הבעיה מהשורש, אבל לפחות זה יתן לכם מראה רענן יותר במשך היום. בחרו קונסילר בצבע העור שלכם להתאמה מושלמת.

שנו את תנוחת השינה שלכם

אנשים אשר ישנים על הבטן או על הצד נוטים יותר לסבול משקיות בעיניים, בגלל ששינה בתנוחות אלו גורמות לנוזלים להתאסף באזור אשר מתחת לעיניים במשך הלילה.

לכן, נסו באופן הדרגתי לישון יותר על הגב מאשר על הבטן או על הצד. כן, זה לא קל לשנות תנוחת שינה, אבל שווה לנסות בשביל מראה יותר רענן.

קראו על  מהעלמת קמטים ועד טיפול בעיניים - 5 שימושים נהדרים לדבש

אהבתם את המאמר? פרגנו בלייק!

תגובות

אולי יעניין אותך גם

    2 Comments

    Click here to post a comment