דיאטה

5 טיפים להרזייה ענקית

משימת ההרזייה יכולה להראות ממש מתישה, עד כדי כך שאתה רוצה לוותר עוד לפני שניסית. הנה כמה דברים שכדאי מאוד לזכור כדי להשאר עם מוטיבציה בתהליך ההרזיה המשמעותי שלך.

אגוגו-מגזין בריאות | Agogo | פורסם 27/9/14


תעד ורשום מה אתה אוכל

תעד ורשום מה אתה אוכל

זכרו, זה לוקח זמן

כשאתם משגיחים על הצריכה הקלורית שלכם ועושים פעילות גופנית בצורה קבועה תוכלו להשיל ממשקלכם 1 ק”ג בשבוע ללא בעיות מיוחדות. אולי זה לא נשמע כל כך הרבה, אבל ככל שהזמן עובר, הקילוגרמים יצטברו ויהפכו להרזיה משמעותית. לא הגעתם למשקל עודף שלכם בלילה אחד, אז גם אל תצפו להשיל אותו כל כך מהר.

קבעו לעצמכם מטרות הגיוניות וחגגו אותם

נכון, אולי המטרה שלכם היא להיכנס לג’ינס שלבשתם בתיכון, אבל בכדי להישאר עם מוטיבציה אתם צריכים להיות עם מטרות ביניים לאורך הדרך. קבעו לעצמכם שכל שבת בערב תקבעו מה תהיה המטרה שלכם: להתאמן שלוש פעמים השבוע, לאכול ירקות כל יום, או להיפגש עם מדריך אישי. לאחר מכן כשאתה מגיע למטרה שהצבתם פנקו את עצמכם בדרך בריאותית מסויימת כמו הליכה לסרט או קניית מכנסי אימון חדשים, כל דבר שיגרום לכם להרגיש שהשגתם משהו.

דעו את אבני הדרך שלכם

מאחר ותהליך ההרזייה שלכם עשוי מצעדים קטנים לאורך הדרך, זה חשוב לעקוב אחרי ההתפתחות שלכם. ככל שתראו כמה עברתם והצלחתם כך תשארו בעלי מוטיבציה ורצון להמשיך. זכרו כי המעקב לא חייב להיות בעלייה על המשקל, אלא גם בבדיקת מסת השריר או תחושה אישית של עודף אנרגיה וחוסר עייפות בהשוואה לעבר.

תעדו ורשמו מה אתם אוכלים

אכלתם בריא כל השבוע ולא הצלחתם לרזות? אם אתם לא רושמים מה שאתם אוכלים זה קל לזייף ולאכול עוגייה פה ושם, דבר המשפיע מאוד בתהליך ההרזייה שלכם. לכן, אם תבצעו תיעוד של התהליך ותרשמו כל דבר שאתם מכניסים לפה כך יהיה לכם קשה יותר לאכול עוגה בביקור אצל חברים במחשבה שתצטרכו לרשום את זה אחר כך.

אל תעשו זאת לבד

התמיכה של חבריכם ומשפחתכם משפיעה מאוד על רמת המוטיבציה שלכם. ספרו לכל הקרובים שלכם שאתם מנסים לרדת במשקל, כך הם יוכלו לסייע לכם, במקום להזמין אותכם לאכול גלידה בחוץ. שתפו ביניכם מתכונים בריאים ורעיונות לאימון, ותמיד זה חשוב לדבר עם מישהו תומך כשאתם יוצאים קצת מהמסלול. שיהיה לכם בהצלחה.

אהבתם את המאמר? פרגנו בלייק!

התגובה שלך

תגובות