כושר

אתגר חיזוק שרירי הבטן, הישבן והרגליים ב-30 ימים

קחו את אתגר 30 הימים הבא וחזקו את שרירי הרגליים, הבטן והישבן. 3 התרגילים באתגר יסייעו לכם לעצב את הבטן ופלג הגוף התחתון.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 15/8/15

התרגילים

כפיפות בטן – אימון שרירי הבטן ושרירי הליבה. נסו לא להיעזר בתנופה בעלייה.

בטן קומנדו – חיזוק שרירי הבטן וכמו כן מחזק את שרירי הגב התחתון. עולים עם המרפק לברך הרגל הנגדית, תוך כדי שמירה על הרגל השניה ישרה ומיד מחליפים רגליים.

סקוואטים – חיזוק שרירי ליבה ופלג הגוף התחתון. התרגיל מחזק הרבה מאוד שרירים, ביניהם הרגליים והישבן.

אתגר 30 ימים
הזמינו את החברים שלכם לאתגר!

התגובה שלך

תגובות