כושר

אתגר חיזוק שרירי הבטן, הישבן והרגליים ב-30 ימים

קחו את אתגר 30 הימים הבא וחזקו את שרירי הרגליים, הבטן והישבן. 3 התרגילים באתגר יסייעו לכם לעצב את הבטן ופלג הגוף התחתון.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 15/8/15

התרגילים

כפיפות בטן – אימון שרירי הבטן ושרירי הליבה. נסו לא להיעזר בתנופה בעלייה.

בטן קומנדו – חיזוק שרירי הבטן וכמו כן מחזק את שרירי הגב התחתון. עולים עם המרפק לברך הרגל הנגדית, תוך כדי שמירה על הרגל השניה ישרה ומיד מחליפים רגליים.

סקוואטים – חיזוק שרירי ליבה ופלג הגוף התחתון. התרגיל מחזק הרבה מאוד שרירים, ביניהם הרגליים והישבן.

אתגר 30 ימים
הזמינו את החברים שלכם לאתגר!

תגובות

קראו על  איך להתחיל ללכת כשיש לכם מעל 10 קילו לרדת במשקל

הצטרפו לאגוגו בפייסבוק!