דיאטה כושר

6 דרכים לשריפת שומן מהירה

אתה כבר כנראה יודע שאם אתה מעוניין להוריד במשקל אתה צריך לעשות פעילות אירובית. אז אם ככה, מהן הפעילויות שהכי שורפות שומן?, אז זהו שיש הרבה פעילויות כאלה, מצא את זאת שתתאים לאורח חייך ותגרום לך הכי הרבה הנאה תוך כדי הפעילות.

אגוגו-מגזין בריאות| Agogo | פורסם 17/10/12

דרכים לשריפת שומן מהירה
דרכים לשריפת שומן מהירה

1.עלה במדרגות 

זאת לא צריכה להיות הפעילות האירובית היחידה שלך והיא לא מסתכמת בכך, אך הרגל קבוע כזה יוסיף לכמות שריפת הקלוריות היומית שלך. המטרה כאן ששריפת השומן והקלוריות תהיה תוך כדי עיסוקי היום. לדוגמא, במקום להשתמש במעלית, קח את המדרגות, או קבע לך נוהל של להחנות את הרכב שלך במקום מרוחק מיעדך, כך שתצטרך ללכת קצת בדרך לעבודה.

2.הרם משקולות

הרמת משקולות יכולה להיות פעילות קצרה ויעילה, אם היא נעשית בצורה נכונה ותכליתית. הרמת משקולות בונה את היסודות לכל אימון גופני ופעילות ספורטיבית. היתרון המשמעותי ביותר של הרמת משקולות הוא העלאת מסת השריר, העלאת מסת השריר תגרום לשריפת שומן בצורה עקיפה גם מעבר לשעות הפעילות, אף במנוחה מוחלטת, מהסיבה הפשוטה שרמה גבוהה של שריר בגוף שורפת הרבה יותר קלוריות. לנשים אין מה לדאוג, אתן לא תהפכו להיות שרירניות מהרמת משקולות, אין לכן את היכולת הגנטית הזו שיש לגברים, אתן תהיו רק חטובות יותר.

3.הליכה

הליכה היא פעילות מעולה לשריפת קלוריות ושומן. אפשר לשדרג את פעילות ההליכה ולהוסיף לה אלמנטים שונים, מה שנקרא “הליכת כוח”. כלומר הגברת מהירות ההליכה לסירוגין והוספת עליות למסלול ההליכה שלך לצורך העלאת הקושי. הליכה היא פעילות שאפשר לעשות אותה בכל עונות השנה, בכל מקום ובכל זמן, לכן פעילות זו קלה להפיכה להרגל קבוע. הליכה במהירות סבירה יכולה לשרוף יותר מ-180 קלוריות בחצי שעה.

קראו על  9 עשבים ותבלינים שהוכחו מדעית כמסייעים לירידה במשקל

4.ריצה

גם פעילות הריצה היא פעילות זמינה מאוד, כל מה שאתה צריך זה מסלול כלשהו (כביש, עפר, כורכר, חול ים) וזוג נעלי ריצה. ריצה היא פעילות ששורפת קלוריות בצורה משמעותית, יותר מ-300 קלוריות נשרפות במהלך חצי שעה של ריצה. אתה יכול להגביר עוד יותר את ההוצאה הקלורית באמצעות גיוון הריצה והעלאת הקושי באמצעות אימוני ריצת הפוגות ואימוני עליות.

5.ספינינג ורכיבה

רכיבה על אופניים, אם היא בשטח הפתוח או בחדר הכושר, מעולה כפעילות אירובית שורפת שומן. קבוצות ספינינג נעשו פופולאריות במיוחד בשנים האחרונות. בפעילות של רכיבה על אופניים יש גיוון רב בעצימות הפעילות; עליות, ספרינטים וקפיצות, מה שיוסיף לך כמות משמעותית של שריפת קלוריות לכמות הכללית היומית שלך. באופן כללי אתה יכול לשרוף 200 עד 400 קלוריות בחצי שעה של פעילות אירובית באופניים וספינינג. כמו כן רכיבת האופניים והספינינג מחטבות בצורה משמעותית את אזור הרגליים והישבן.

6.קיקבוקסינג

פעילות אירובית הכוללת קיקבוקסינג יכולה להעצים את האימון שלך למימדים אחרים וכך גם את שריפת הקלוריות. לעוסקים בפעילות זו כחלק משגרת האימונים יש צורך לכלול גם פעילויות כוח לחיזוק הגוף והגמישות. פעילות זו צורכת משאבים רבים מהגוף ויש חשיבות גדולה להקדשת הזמן למנוחה ומתיחות נכונות של השרירים והוספת תרגילי גמישות מתאימים. פעילות אירובית ממוצעת של קיקבוקסינג שורפת 300 עד 500 קלוריות באימון אחד, כמובן הנתון תלוי בעצימות באותו אימון.

חשוב לומר, אם לא התאמנת תקופה ממושכת ואתה מעוניין לחזור להתאמן, חשוב שתתייעץ, רק ליתר בטחון, עם רופא המשפחה שלך. כמו כן יש חשיבות לחשב את הדופק המירבי שלך לאימון, כך תוכל לקבוע יעדים לאימונים השונים. חשוב לזכור כי יש לחשב את ההשתפרות שלך על ידי חישוב אחוזי השומן ולא לפי המשקל, לא לשכוח ששריר שוקל יותר משומן.

זכור כי פעילות שתסב לך הנאה, תקל על ביצועה באופן יעיל, וכך תוכל להפוך אותה להרגל יומיומי קבוע. מעבר לפעילות הקבועה שלך, נסה לשלב פעילות פיזית גם כשאתה לא מתאמן, זכור כי במשך היום אתה שורף קלוריות ושומן כל הזמן, למעשה אתה עושה זאת 24 שעות 7 ימים בשבוע, גם עכשיו כשאתה קורא את הכתבה. בהצלחה!.

תגובות

אולי יעניין אותך גם